Han respekterede det jo egentlig også...,, men jeg føler han blev fornærmet. Men han siger det gjorde han ikke - at det er noget som foregår inde i mit hoved. Måske det er??? Men jeg får en følelse af ikke at være god nok? Og han er altså ellers en mega god mand. God far og gør generel meget for mig.
Åh Gud hvor er det nogen gange, godt at blive stillet spørgsmål af andre. For ja, alle diskussioner starter når jeg er stresset og mere .... mut, stille, sur osv.
Og jeg var virkelig presset over så mange mennesker! Og jeg var virkelig hverdags agtig stresset og lidt en nedren type. Og jeg gad virkelig ikke have sex! Det skulle jwg måske bare ha sagt
mdn vi ér dårlige til, at tale om problemer, det ved vi begge. Hvordan bliver vi mon bedre?
Det kunne sagtens være at du reagerer mere irrationelt når du er stresset, hvilket eskalerer skænderiet. Jeg havde samme problem og det havde nær kostet mig mit ægteskab.
Tal om hvorfor du reagerer som du gør, let out all the crazy! Evt par terapi hvis nødvendigt. Vi fik fixet det, men det kræver at begge sider er villige til at arbejde på det.
Anmeld
Citér