Det der parforhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2019

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Men hvad har I skændes over de andre gange i år fx?

Hmmmm 

nok mine ‘krav’ og min dominerende tilgang i hverdagen. 

Ej, hvor gør det ondt det her - jeg er aå ked af det altså. Jeg er virkelig nok bare for stresset og for udbrændt  

fordi jeg tror faktisk jeg er skyld i de fleste skænderier. Og vil jo bare gerne holdes noget mere om - passes på, og være en prinsesse. I gåseøjne. Men jeg skubber ham væk, siger han, når jeg opføeee mig sådan. Altså stresset og dominerende og irettesættende i hverdagens gøremål,

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2019

Abracadabra

Anonym skriver:

Jeg vil gerne - min mand er ret blokeret overfor par terapi 

Men så kan du jo selv opsøge hjælp. Hvis du bliver mere bevidst om jeres kommunikation, vil jeres forhold jo utvivlsomt blive meget bedre. 

Anmeld Citér

20. juli 2019

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Men så kan du jo selv opsøge hjælp. Hvis du bliver mere bevidst om jeres kommunikation, vil jeres forhold jo utvivlsomt blive meget bedre. 

Har du nogle gode bud på hvem man skal søge hjælp hos? Psykolog? Eller parterapeut - bare til mig? 

Anmeld Citér

20. juli 2019

Babilooo

Anonym skriver:

Hmmmm 

nok mine ‘krav’ og min dominerende tilgang i hverdagen. 

Ej, hvor gør det ondt det her - jeg er aå ked af det altså. Jeg er virkelig nok bare for stresset og for udbrændt  

fordi jeg tror faktisk jeg er skyld i de fleste skænderier. Og vil jo bare gerne holdes noget mere om - passes på, og være en prinsesse. I gåseøjne. Men jeg skubber ham væk, siger han, når jeg opføeee mig sådan. Altså stresset og dominerende og irettesættende i hverdagens gøremål,

Men hvis du irettesætter og er stressende og mut i din attitude er det jo klart at du støder ham væk.  Det er ærlig talt heller ikke specielt attraktivt at stille høje krav og være prinsesseagtig ...? Er det fordi han ikke giver dig nok omsorg og bekræftelse men kun sex? Savner du knus og kys og berøring ... eller hvad handler det om.

du må jo se på hvad det er der gør at Du opfører dig sådan. Er der noget der presser dig mht arbejde eller andet der gør at du er en dårligere version af dig selv.? Eller er der noget han gør?

Hvis du mener problemet typisk starter med en stressende periode hos dig - så søg terapi selv.

Anmeld Citér

20. juli 2019

Babilooo

Men hvis du irettesætter og er stressende og mut i din attitude er det jo klart at du støder ham væk.  Det er ærlig talt heller ikke specielt attraktivt at stille høje krav og være prinsesseagtig ...? Er det fordi han ikke giver dig nok omsorg og bekræftelse men kun sex? Savner du knus og kys og berøring ... eller hvad handler det om.

du må jo se på hvad det er der gør at Du opfører dig sådan. Er der noget der presser dig mht arbejde eller andet der gør at du er en dårligere version af dig selv.? Eller er der noget han gør?

Hvis du mener problemet typisk starter med en stressende periode hos dig - så søg terapi selv.

Og hvis du oprigtigt er ked af det og ser det mest som et problem der starter hos dig.. så ville jeg tage hjem og evt sige undskyld. Det er ikke fedt at have sex med en der overhoved ikke har lyst  og har været mut i dagevis er ikke fedt. Men at han heller ikke fornemmer det er også galt. 

Der er noget der kunne være langt bedre i jeres kommunikation.

Anmeld Citér

20. juli 2019

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Og hvis du oprigtigt er ked af det og ser det mest som et problem der starter hos dig.. så ville jeg tage hjem og evt sige undskyld. Det er ikke fedt at have sex med en der overhoved ikke har lyst  og har været mut i dagevis er ikke fedt. Men at han heller ikke fornemmer det er også galt. 

Der er noget der kunne være langt bedre i jeres kommunikation.

Tak for dit svar. 

Jeg vil helt sikkert selvransage i aften og søge nærmere ind på noget terapi - måske parterapi, så vi begge kunne kommunikere bedre. 

Du har helt ret, tak.

Anmeld Citér

20. juli 2019

Babilooo

Held og lykke med det ... hård situation.

men tag fat i din man og sig at du gerne vil arbejde på jeres forhold og at du elsker ham. 

Anmeld Citér

20. juli 2019

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Held og lykke med det ... hård situation.

men tag fat i din man og sig at du gerne vil arbejde på jeres forhold og at du elsker ham. 

Tak  

Anmeld Citér

20. juli 2019

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Tak for dit svar. 

Jeg vil helt sikkert selvransage i aften og søge nærmere ind på noget terapi - måske parterapi, så vi begge kunne kommunikere bedre. 

Du har helt ret, tak.

Mai Wismann har en mega god instagram, som netop tager sådanne emner op..

Anmeld Citér

20. juli 2019

Anonym trådstarter

Mamacita til 2 piger skriver:

Mai Wismann har en mega god instagram, som netop tager sådanne emner op..

Jeg er ikke på Instagram 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.