Kroppen efter fødslen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2009

NaFe

Saped90 skriver:

Ja, lige præcis! Men det er sgu da dejligt at du er kommet så langt at du kan vise dig nøgen for nogen nu.. Så er man i hvert fald nået rigtig langt!

Jeg håber også på at få det sådan på et tidspunkt.. Brysterne bliver jeg sgu nok nødt til at betale mig fra.. Dem bliver jeg nok aldrig tilfreds med igen!

Ja det kræver noget tålmodighed og en indsats fra ens egen siden...så kan man sagtens blive tilfreds med sin krop igen... Ja mine bryster er jeg også nødt til a få lavet...tror det bliver i det nye år a de skal fikses op engang... hehe... Men nyd du bare resten a din graviditet og glem alt om kroppen lige nu...smiler...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Muffinmus

MorpåSjælland skriver:

Tja, alle mine bher er for små. Mine hofter er bredere nu så ingen af mine bukser kunne jeg passe bagefter

enig, bh er for små selv om brysterne er slatne og kedelige.

Hofterne for brede...kom aldrig i de gamle bukser efter min søn.

Tog 25 kg på dengang, da jeg blev gravid igen manglede jeg 2 kg, men kunne altså kke hoppe i mine gamle bukser alligevel.

Eftert den sidste tog jeg 17 kg på og er i de bukser jeg fik efter min søn, men mangler stadig lidt over 4 kg at tabe og hoferne er endnu engang lidt bredere.

Maven skal der virkelig arbejses med, den er slatten og jeg er til fitness og andet 2 gange om ugen for at stramme op hist og her.Kom i gang 7 uger efter fødslen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.