Kroppen efter fødslen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2009

karina1980

tja jeg er sgu aldrig kommet tilbage i mine gamle jeans, hellere ikke efter første gang hvor jeg faktisk i en lang periode vejede mindre end jeg gjorde før jeg blev gravid,

min røv og hofter er blevet breder og min bryster mindre fyldige og huden ødelagt flere stede pga strækmærker og efter graviditet nr 2 tja der jeg aldrig kommet tilbage til før vægten og det nu 5,5 år siden

men jeg er lykkelig og glad, jeg har de dejligste unger og jeg ligner langt fra det anoreksi ofre jeg gjorde før jeg blev gravid med den første,

jeg ser sund ud  måske lidt for sund  lige nu, men jeg elsker min krop som den er, at man kan se at jeg er kvinde, har former og børn, jeg føler mig langt mere sexet idag og langt fra så usikker som jeg var førhen,

og når man har det sådan, så det lige meget med de gamle jeans... det var trods alt kun tøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Honningblomst

Åh, hvor kan jeg godt huske det...jeg ville også bare gerne have min krop igen da jeg var så langt henne som du er nu.

Jeg kunne så ikke tabe mig da jeg ammede, men gik igang cirka 6 mdr. efter fødslen og tabte mig så jeg var 20 kilo under før gravid vægt.

Men altså, motion giver jo en super flot krop, så det er bare om at komme igang igen, når læge og baby tillader.

Knus Eva, som vil løbe sig en tur..

Anmeld

20. oktober 2009

solsikken41

Saped90 skriver:

Hej alle!

Jeg er gravid i 35. uge og kan mærke at min selvtillid simpelthen bare daler for hver dag der går.. Nu skal det ikke misforstås - jeg elsker at være gravid, men jeg HADER hvad der sker med min krop.. Der er ikke noget der sidder som det gjorde før jeg blev gravid.. Og så kan jeg bare ikke vente til jeg kan presse mig ned i mine gamle cowboybukser!

Mit spørgsmål er - Hvor lang tid gik der efter fødslen før I fik jeres "gamle" krop tilbage?

Altså før I var tilbage på normalvægten igen? Og hvad har I gjort for det?

Alle gode råd modtages med kyshånd!

Hej,jeg har tabt det meste ,manglede /mangler 1 kg og det var 3 dage efter fødslen det var røget...af sig selv. kan passe alt mit tøj.

Pia og Rasmus 8 uger

Anmeld

20. oktober 2009

DortheSimonsen

Saped90 skriver:

Hej alle!

Jeg er gravid i 35. uge og kan mærke at min selvtillid simpelthen bare daler for hver dag der går.. Nu skal det ikke misforstås - jeg elsker at være gravid, men jeg HADER hvad der sker med min krop.. Der er ikke noget der sidder som det gjorde før jeg blev gravid.. Og så kan jeg bare ikke vente til jeg kan presse mig ned i mine gamle cowboybukser!

Mit spørgsmål er - Hvor lang tid gik der efter fødslen før I fik jeres "gamle" krop tilbage?

Altså før I var tilbage på normalvægten igen? Og hvad har I gjort for det?

Alle gode råd modtages med kyshånd!

Hejsa.Puha, jeg ved godt hvad du mener.Da jeg var 36 uger henne gad jeg bare ikke mere. Jeg tog 28kg. på i løbet af graviditeten. Jeg lignede jo en kæmpe hval!!Nu 10 uger efter fødslen, har jeg tabt mig 30kg. Juhuu Men, men, men.. Min krop er overhovedet ikke den samme. Kan komme i alt mit gamle tøj. Men "slaske"brysterne er nok det der gør mig mest ked af det. Jeg har fået en del strækmærker på hofterne, men de er så lyse, at man næsten ikke kan se dem - heldigvis!Og selvom jeg nu har tabt mig mere end det jeg tog på, så føler jeg stadig, at min krop er meget blævret og sådan. Altså, har overhovedet ikke den helt flade mave som jeg havde førhen.Kh. Dorthe

Anmeld

20. oktober 2009

Berg

Saped90 skriver:

Jeg håber!  Men ja, man skal selvfølgelig gøre noget for det..

For en ting er jo at tabe sig.. Noget andet er at det hele pludselig skal strammes op..  Det bliver sgu nok det sværeste!

Jeg synes bare virkelig at det er hårdt for selvtilliden at se ens krop forandre sig SÅ meget uden at man rigtig kan gøre noget ved det..

Selvom jeg er motionsfreak og har tabt alle kilo er min krop ikke noget at skrive hjem om. Godt nok har jeg ingen topmave men huden er "krøllet", brysterne er små og ligner nærmest sokker og måsen er flad! Ikke fedt.

Så ja børnene er det hele værd, men for søren hvor ville jeg gerne have bare lidt af min figur tilbage. Selvværdet er selvfølgelig præget af min afmagt, der er jo ikke noget at gøre.

Anmeld

20. oktober 2009

NaFe

Jeg tog ca 15 kg på under min graviditet...og de var tabt efter 6 mdr... men min krop er slet ikke den samme mere...og det pisser mig mega meget af.... Så nu gør jeg alt hvad jeg kan for a blive tilfreds med det jeg er efterladt med...

Anmeld

20. oktober 2009

Kloster

Saped90 skriver:

Nej, jeg ved godt at der ikke er noget der hedder ens "gamle" krop..   Jeg kommer sgu heller aldrig til at ligne mig selv igen, for strækmærkerne kommer jeg jo aldrig af med.. Men ja.. En krop man kan være tilfreds med i hvert fald..

Men ja, ens børn vil jo altid være det værd!  Selvfølgelig..

Har bare en lille drøm om at blive en hot mamma bagefter  

Self bliver du en hot-mamma, når du vil det. Og min mening er, at selv om man har lidt til gården og gaden, kan man stadig sagtens blive en hot-mamma. Det hele kommer jo indefra.

Hvis udstrålingen er i top, er det jo ligemeget hvad man vejer.

Anmeld

20. oktober 2009

FruPudderkvast

Feluca09 skriver:

Jeg tog ca 15 kg på under min graviditet...og de var tabt efter 6 mdr... men min krop er slet ikke den samme mere...og det pisser mig mega meget af.... Så nu gør jeg alt hvad jeg kan for a blive tilfreds med det jeg er efterladt med...

Nej, jeg ved godt at min krop ikke bliver den samme.. Men kan bare ikke magte tanken om at jeg allerede i så ung en alder skal have en krop man ikke kan klare at kigge på!

Håber sgu på at få en krop bagefter som man i hvert fald kan leve med!

Men ja, man må jo få det bedste ud af det man har..  

Anmeld

20. oktober 2009

NaFe

Saped90 skriver:

Nej, jeg ved godt at min krop ikke bliver den samme.. Men kan bare ikke magte tanken om at jeg allerede i så ung en alder skal have en krop man ikke kan klare at kigge på!

Håber sgu på at få en krop bagefter som man i hvert fald kan leve med!

Men ja, man må jo få det bedste ud af det man har..  

Ja jeg tænkte også a man i så ung en alder er efterladt med en mave der hænger og strækmærker.... Er først nu jeg er tilfreds nok til a kunne vise mig nøgen for nogen.... smiler...

Anmeld

20. oktober 2009

FruPudderkvast

Feluca09 skriver:

Ja jeg tænkte også a man i så ung en alder er efterladt med en mave der hænger og strækmærker.... Er først nu jeg er tilfreds nok til a kunne vise mig nøgen for nogen.... smiler...

Ja, lige præcis! Men det er sgu da dejligt at du er kommet så langt at du kan vise dig nøgen for nogen nu.. Så er man i hvert fald nået rigtig langt!

Jeg håber også på at få det sådan på et tidspunkt.. Brysterne bliver jeg sgu nok nødt til at betale mig fra.. Dem bliver jeg nok aldrig tilfreds med igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.