Hi hi... Efter 3 graviditeter, er der sgu ikke noget, der hedder ens "gamle" krop mere 
Jeg tror personligt, at rigtig mange kvinder, får et mindre chok over, hvad en graviditet gør ved kvindekroppen. Den bliver jo ikke ødelagt, men den kommer ofte til at se anderledes ud.
Jeg fik fx bredere hofter. Altså ikke fedtet, men hofteben.
1. graviditet tog jeg 23 kg på og kom i mine gamle bukser eftr 6 mdr. Gjorde ikke noget for det. Tog bare på arb igen.
2. graviditet tog jeg 25 kg på. Fik emorm mange strækmærker, men var i mine normale bukser igen efter 6 mdr da jeg kom på arb.
3. graviditet... Ja der tog min krop virkelig "skade". Tog 24 kg på, fik en del flere strækmærker. Motionerede, løb, div slankekure osv. Kunne bare ikke komme af med de sidste 14 kg. Jeg tabte først de 10 af kiloene, da jeg var så dum at starte med at ryge igen (havde ellers holdt i 6 år). Men her er jeg aldrig kommet i mine gamle bukser.
Men psykisk gjorde det mig heller ikke noget. Jeg tror bestemt, at alderen har gjort noget det også. Jeg var ikke så fokuseret på at kunne komme i mit gamle tøj mere og have en "ung-pige-krop" mere.
Med div skrækmærker (som er meget fine nu) hænge røv, bryster, brede hofter osv osv, ja så er jeg faktisk rigtig godt tilfreds med hvad MINE skønne unger har gjort ved min krop. Pointen er, at man er tilfreds....
Venlig hilsen Kloster
Anmeld