Det må jo være livets lod - ligesom venskaber går i stå, gør familierelationer og ægteskaber det jo også. Sågar forholdet mellem børn og forældre. Så meget desto mere grund til at give det man orker og ønsker af sig selv i sine relationer og pleje alt det som har betydning for én 
Enig, jeg synes bare ikke jeg er i et sted i mit liv hvor jeg gider/orker investere i venskaber når jeg har småbørn der er afsted 37+ timer om ugen.
Jeg “former” dem til de mennsker de skal være, og jeg vild ha de også får ro - og kan mærke sig selv -
Nu har minium norminger lige kørte meget på det sidste og jeg faldt over en debat med dagplejer, hvor de alle skrev, at de selvfølge elskede deres arbejde, og synes at børn havde godt af at komme i dagpleje, MEN de var virkelig virkelig ked af hvor meget de børn var afsted og hvor meget forældrene var afsted med dem i weekenden, de mærkede det på dem hver mandag - De vilde ønske de mindste fik 1 dag fri i hverdagen da de havde Så ondt af børnen - Men de forældre havde så travlt med sig selv og med at realisere sig selv. Osv osv
synes det var tankevækkende
og de sagde det ikke til forældrene
Da de ikke turde
PS lad være med at lave det til et problem nu at de ikke turde forældre er fuldstændig sinddsyg - har arbejdet i Bh og har set forældre skrige pædagoger og pædagog medhjælper lige i hovedet! Og ved fanme ikke hvad andet -
Anmeld
Citér