God morgen. Jeg har den dejligste dreng på 1 år, og er godt gift. Det skal siges at vores venner ikke selv har bøn endnu.
Jeg har haft en hård start dengang min søn blev født med en fødselsdepression. I dag er jeg glad igen, og har det super skønt. Men.. jeg har ikke overskud til at være en god veninde, og være der for mine veninder. Så jeg tænkte, om det er “normalt” når man har fået en familie. Alt min kærlighed og tid går hertil. Så nogle gange er jeg i tvivl, om det kan blive for meget af det gode. Det er jo vigtigt man husker at pleje venskaber. Om end jeg føler jeg har rigelig ar se til. Jeg træner rigtig meget, hvor at far ser efter baby. Fordi jeg går op i at min krop er stærk og sund.
Og min familie betyder alt.
Plus vi er i gang med at køre ind i vuggestue, hvor at jeg ved at han er træt og pylret når han er hentet.
Desværre er de fleste ikke helt indstillet på, at med en baby forsvinder noget af spontaniteten også. Så jeg kan ikke bare lige mødes om en time osv.
Puha, jeg lyder som en gammel dame. Hvordan får i plejet jeres venskaber? Jeg er i øjeblikket elendig til det. Det giver mig SÅ dårlig samvittighed, men når man bor en time fra dem, så er det heller ikke nemt.
Når jeg endelig har fritid, så nyder jeg også bare at være mig selv indimellem. Netop ved træning eller gåture alene.
Anmeld
Citér