Tak for alle jeres svar og refleksioner! JEg er enig med de fleste! Der er nok ingen løsning i min situation der er optimal. Og vi kommer ikke til at tage en beslutning lige foreløbig. Men hvis det bliver ved med at gå ned ad bakke for mig, så flytter jeg, for jeg har små børn at tænke på. De har brug for en mor der kan være der 100%. Delebarnet har en mor og jeg bliver nødt til at stole på at gør sit arbejde som mor godt for barnet. Jeg ville dog ønske at delebarnet var mit, så jeg kunne få det med os, hvis vi flytter. Jeg er ikke i en postition som gør at jeg kan holde op med at forsøge at trives, så jeg kæmper fortsat, men jeg vil ikke kæmpe for hver en pris. Jeg bliver nødt til at sætte de børn først som bor fast hos mig. Og stole på at delebarnet har det godt hos sin mor.
Min mand kommer aldrig til at arbejde tæt på hvor vi bor nu. Det er ikke realistisk. Vi kan heller ikke flytte nogen steder der giver mening her, selvom jeg gerne forsøgte.
Jeg går ud fra at en del er uenige med mine tanker, og ser mig som egoistisk. Men til tider bliver man så nok nødt til at være egoistisk, så det ikke skader resten af familien. Men jeg håber at jeg pludselig kommer til at trives, og jeg håber at hvis vi ikke flytter inden nr. 2 kommer til verden, at jeg ikke får fødselsdepression, men at jeg oplever mig stærkere end nogensinde. Det var ikke meningen at vi skulle få 2 så tæt på hinanden, men vi glæder os nu alligevel.
Jeg blev forelsket i en mand, som jeg stadig ikke vil undvære for noget. Vi gør det begge så godt vi kan, og vi troede at det ville blive nemmere for os at få det til at fungere. Jeg tror at alt dette er normalt når man bliver forelsket og beslutter sig for et liv sammen, så skal man igennem en dannelsesproces, og det kan godt være hårdt. Vi elsker hinanden, men det er ikke nemt for os at få det til at fungere. måske fordi han er så meget væk. måske fordi vi bor et sted ingen af os ønsker at bo. måske fordi vi ikke har noget brugbart netværk. måske bare fordi jeg er ensom.
Jeg forsøger at holde ud. Og jeg vil blive ved med at forsøge at skabe mig et liv. Jeg gør mit bedste.
Anmeld
Citér