En af mine veninder har betroet mig, at hun har lavet en falsk underretning på en person i vores lokalområde. Jeg ved godt, hvem persoen er og ved, at hun er en meget ubehagelig person, som har konflikter med rigtig mange personer og har af en eller anden grund haft et horn i siden på blandt andet min veninde, og nogle ting hun har gjort på det seneste har fået min veninde til at lave underretningen i håb om, at hun så var optaget af noget andet og hun kunne få ro et stykke tid.
Min veninde har fortrudt, det hun har gjort, men da hun har lavet underretningen anonymt, kan hun ikke så godt få den trukket tilbage uden at stå frem med navn, og det vil hun ikke, da der ikke er tvivl om, at personen vil hævne sig. Hun har overvejet at skrive igen anonymt, at hun ved, at underretningen er falsk, men modtog jeg sådan en mail, ville jeg bare tro, at det var den anmeldte, der selv stod bag en sådan mail.
Jeg vil gerne fikse det, men kan ikke se, hvordan det kan gøres uden, at nogen af dem får nogle problemer.
Anmeld
Citér