Hvad er det man ikke må købe/gøre inden barnet er født?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2009

Munder

Mebach skriver:

Her i huset måtte jeg ikke støvsuge, tømme opvaskemaskine, vaske gulv og alt det andet sure!

Den vil jeg helt klart huske, hvis vi engang skal have en til.... Fantastisk "ammestuehistorie"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Pige2009

LMM skriver:

Har hørt lidt rundt omkring at der er nogle ting man ikke må gøre inden barnet er født for ellers giver det ulykke! Der er f.eks. at man ikke må have barnevognen hjemme! men hvad mere?? bliver helt nys og vil jo ikke gøre  noget der giver ulykke

Come on, venner... Ingen tror da på de tåbelige ammestuehistorier mere. Desuden er det vist meget forskelligt fra familie til familie og landsdel til landsdel, hvad der er legitimt osv. Kan bare ikke lade være med at grine højt, når jeg hører at folk virkelig tror på historierne

Anmeld

20. oktober 2009

Pige2009

Mebach skriver:

Her i huset måtte jeg ikke støvsuge, tømme opvaskemaskine, vaske gulv og alt det andet sure!

Slår lige mig selv på lårene af grin. Det er sgu humor!

Anmeld

20. oktober 2009

PrinsessensMor

Jeg har fået at vide at man ikke må spise safaran da der vil være risiko for abort Desuden måtte jeg ikke støvsuge eller klippe negle om aftenen fordi så vil jeg blive fattig... Hvordan? Jah, det ved jeg ikke (men jeg gør det næsten aldrig bare for at være på den sikre side, hihi).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.