Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har hørt lidt rundt omkring at der er nogle ting man ikke må gøre inden barnet er født for ellers giver det ulykke! Der er f.eks. at man ikke må have barnevognen hjemme! men hvad mere?? bliver helt nys og vil jo ikke gøre noget der giver ulykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ha ha ha man må ikke købe noget de 3 første måneder
Man må ikke tage barnevognen hjem før barnet er født
man må ikke rede sengen før barnet er kommet hjem.
Der er flere men det er lige dem jeg kan huske
Diana... skriver: Ha ha ha man må ikke købe noget de 3 første måneder Man må ikke tage barnevognen hjem før barnet er født man må ikke rede sengen før barnet er kommet hjem. Der er flere men det er lige dem jeg kan huske
ha ha oki tak. . Pyyhhaa har ikke gjordt nogen af tingende
Hihi jeg har vist gjort aaaalt det man ikke "må" Men er så heller ikke overtroisk Må da hellere lige følge med herinde og se hvor mange ulykker jeg har gang i at bringe over os
Barnevognen må først komme hjem når du har født.
Vuggen må først komme hjem, den dag du kommer hjem og der må sengen redes...
Hele skidtet er ammestue historier!
Haha.. Der er mange ting man ikke "må"..
Læste engang på en anden baby-side om en gravid hvis svigermor havde sagt at hun ikke måtte strikke fordi så ville navlestrengen vikle sig om barnets hals..
Hvordan det liiige hænger sammen, kan jeg så ikke se?
Det er også bare for sjovt!! tror heller ikke på det, men synes nu det er meget sjovt at gå at tænke på når jeg kigger på babyting
Hihi, efter jeg har født kom min mor med den sjoveste ammestue historie hun havde fra hendes mor, altså min mormor..
Man må ikke kilde nyfødte under tæerne for så kommer de til at stamme..
LineD skriver: Hihi jeg har vist gjort aaaalt det man ikke "må" Men er så heller ikke overtroisk Må da hellere lige følge med herinde og se hvor mange ulykker jeg har gang i at bringe over os
ja jeg har også gjort alt det man ikk må... tror heller ikke på noget af det
Saped90 skriver: Haha.. Der er mange ting man ikke "må".. Læste engang på en anden baby-side om en gravid hvis svigermor havde sagt at hun ikke måtte strikke fordi så ville navlestrengen vikle sig om barnets hals.. Hvordan det liiige hænger sammen, kan jeg så ikke se?
Jeg fik at vide at jeg ikke måtte strække mig, for så ville navlestrengen komme om halsen.....gad vide om det er samme "historie" og nogen bare har hørt forkert...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128