Kan næsten ikke tænke på det før ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2009

Sees

Diana... skriver:

Ha ha det sider manden og spiser lige nu.

DIANA !!!

Som mødre vi dele - Diana ta'r det hele .. Så kender man typen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Ansemusen

Super sjov og vedkommende tråd

Jeg er først lige begyndt på det med ikke at kunne holde ting ud i denne uge. Der er ikke ret meget mad jeg kan holde ud at tænke på! Kan ikke nævne noget specielt, er bare rigtig mange ting!

Af lyst, har jeg ikke rigtig lyst til noget. Spiser det jeg synes jeg lige kan holde ud, lige nu de evigt gode Super Flyers!

Anmeld

20. oktober 2009

Maise

NoOne skriver:

Har I nogle ting, som i næsten ikke skal tænke på/se på/høre om, før i bare endten brækker jer eller får lyst til det - Eller ligende ?

Personligt er jeg helt besat af Laks .. Det er sygligt.
Hver gang jeg er i Århus, skal jeg lige forbi Bruuns Galleri, og have en sandwich med laks og salat, f.eks. 
Det er svært for mig at høre nogen sige f.eks. "Så fangede jeg en laks, igår" uden at jeg inden for 5 minutter er på vej i SuperBest for at købe Laks og rejer

MEN tilgengæld kan jeg næsten brække mig, når folk nævner ordet - OST! Jeg HADER ost!!!
Kan kun li' ost på pizza, i toast og i burger - Alt andet skal jeg slet ikke i nærheden af. Jeg skal ikke engang røre ved det.
WADR!!

Må jeg høre om jeres svagheder ?

Kaffe, oliven og flødeskum er nok det værste jeg ved. Folk der har kaffeånde giver jeg nærmest en skideballe - ellers er jeg vist nok glad for alt mulig, jeg har cravings i perioder, så det skifter meget hvad jeg får madflip med.

Anmeld

21. oktober 2009

MissSophie

Jeg har en lidt underlig madlede. Jeg har haft det siden jeg var lille. Det er ost, mælk, smør, yoghurt fra ANDRES køleskabe jeg ikke kan lide. Kan godt lide det hjemme ved mig selv eller ved min mor. Det er dog blevet lidt bedre med tiden. Men drikker aldrig mælk ved andre. Mælk i kaffen går lige, men aldrig rent. Jeg kan heller ikke lide andre former for pasta end skruer, spaghetti og lasagneplader. Rør, sommerfugle og alle de andre kan jeg slet ikke ha'. Total barnligt, men for kast op-fornemmelse af dem

Hmm... har flere ting jeg er afhængig af. Jeg er desværre ikke udstyret med den der: det bliver klamt i længden. Nææ nej, hvis det smager godt, kan jeg blive ved. F.eks. lagkage som andre synes er klamt i længden. Det kan jeg spise uandede mængder

Anmeld

21. oktober 2009

Vingummien

Uh her er det bare sandwich generalt, bare folk nævner det har jeg lyst til det indtil jeg får skaffet mig en om det så er hjemme lavet eller ej så skal der bare skaffes en, men favoritten er nu kalkun/kylling og så bacon.. Mums.

Chokolade med nødder i føj føj det kan jeg bare ikke snuppe, hvis folk har spist det kan jeg bare lugte det på deres ånde i lang tidkan ikke fordrage det og så peanuts

Anmeld

21. oktober 2009

Sees

Fik jeg sagt at jeg er noget så bange for klovne ? Jeg bryder helt sammen og begynder at græde hvis de kommer i nærheden af mig .. YWW !!

Anmeld

21. oktober 2009

Tina2

Betina88 skriver:

hvis der noget jeg ikk' ka' fordrage i livet , så er det opkastninger ..

Det er det sidste jeg vil i livet , og det er at kaste op .. Og hvis der er folk der kaster op , og jeg ka' høre det , går jeg nærmest i paknik ..

Ha ha, sådan har jeg det også!!!! HAAAAADER opkast!!!!!

Anmeld

21. oktober 2009

CarinaSB

Da jeg var gravid spiste jeg sygt mange havregryns kugler .. er du vimmer .. Og min kæreste var ved at brække sig over det .. Meeeen jeg elskede dem ..

Men efter at jeg har født kan jeg ikk engang klare lugten af dem ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.