Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hi alle
Noget som har givet mig kvalme siden dag 1 af graviditet er RISOTTO! Fy for satan, jeg får faktisk kvalme nu. Jeg plejede at elske det, men da min mand havde lyst til min risotto i starten af graviditeten bad han mig om lave det... Nope. det kunne jeg altså ikke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana... skriver: Uhh sådan har jeg desværre med chokolade gid det dog bare var laks. Edderkopper jeg går næsten i panik
Uhh sådan har jeg desværre med chokolade gid det dog bare var laks.
Edderkopper jeg går næsten i panik
shh .. Nu får jeg jo lyst til chokolade .. hm, noget at erstatte det med ?? - Jeg tager mig en laksemad
NoOne skriver: shh .. Nu får jeg jo lyst til chokolade .. hm, noget at erstatte det med ?? - Jeg tager mig en laksemad
Ha ha ha jeg må sgu lære og spise laks hvis det kan få tankerne væk fra chokolade
Diana... skriver: Ha ha ha jeg må sgu lære og spise laks hvis det kan få tankerne væk fra chokolade
Det har ihvertfald lige fået mine tanker væk derfra nu .. Eller næsten ihvertfald Der ville jo ikke være noget i vejen for en plade marboue (staves) med daim
NoOne skriver: Det har ihvertfald lige fået mine tanker væk derfra nu .. Eller næsten ihvertfald Der ville jo ikke være noget i vejen for en plade marboue (staves) med daim
uhh ja marbou .. kom også til at kværne næsten en hel plade i weekenden med nødder (min ynglings) upps men det smagte bare så godt og kunne ikke rigtig stoppe igen
Ha ha det sider manden og spiser lige nu.
Jeg hader fisk, kan ikke klare lugten, smagen... da vi var små insiterede vores forældre altid på at vi skulle spise et vist antal bidder af fisken før vi måtte gå fra bordet.. da jeg blev ældre ventede jeg bare til de var gået fra bordet og gav hunden det.. men ville faktisk den dag i dag ønske at jeg spiste fisk, der er ingen af os 3 børn der gør det, til tros for at vores far er uddannet kok og har lavet fisk på alle tænkelige måder.. (tror måske jeg smittede mine søskende lidt med min attitude.. )
Men elsker chokolade.. uhm.. og lakrids, poletter, engelsk lakrids, pastiller, ren lakrids.. you name it.. bare det er lakrids..
hvis der noget jeg ikk' ka' fordrage i livet , så er det opkastninger ..
Det er det sidste jeg vil i livet , og det er at kaste op .. Og hvis der er folk der kaster op , og jeg ka' høre det , går jeg nærmest i paknik ..
Det der med laks er ikke så godt.... Det må man helst ikke spise i sin graviditet, andet end hva der svare til ca et stk i mdr.....
Jeg er helt syg med crosianthorn med rejesalat og abrikos sodavand..... Kan omvendt ik klare lugten af alt varm mad, eller dårlig ånde!
LouiseLarsen skriver: Det der med laks er ikke så godt.... Det må man helst ikke spise i sin graviditet, andet end hva der svare til ca et stk i mdr..... Jeg er helt syg med crosianthorn med rejesalat og abrikos sodavand..... Kan omvendt ik klare lugten af alt varm mad, eller dårlig ånde!
Jeg er ikke gravid, så det gør skam ikke noget her ? - Og da jeg var gravid, kunne jeg slet ikke fordrage det - Underligt nok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128