Kan næsten ikke tænke på det før ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.582 visninger
27 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

Sees

Har I nogle ting, som i næsten ikke skal tænke på/se på/høre om, før i bare endten brækker jer eller får lyst til det - Eller ligende ?

Personligt er jeg helt besat af Laks .. Det er sygligt.
Hver gang jeg er i Århus, skal jeg lige forbi Bruuns Galleri, og have en sandwich med laks og salat, f.eks. 
Det er svært for mig at høre nogen sige f.eks. "Så fangede jeg en laks, igår" uden at jeg inden for 5 minutter er på vej i SuperBest for at købe Laks og rejer

MEN tilgengæld kan jeg næsten brække mig, når folk nævner ordet - OST! Jeg HADER ost!!!
Kan kun li' ost på pizza, i toast og i burger - Alt andet skal jeg slet ikke i nærheden af. Jeg skal ikke engang røre ved det.
WADR!!

Må jeg høre om jeres svagheder ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Valle81

He he:0) God tråd:0) 

Jeg må sige, at jeg har det ikke lge sådan med noget mad i min graviditet:0)

Men min kæreste har en søn på 3 1/2:0) Han er blefri, men kan ikke helt selv klare det der med at tørre sig selv når han ahr lavet stort. Og det kan jeg simpelthen ikke magte. Jeg skal bare kaste op nærmest ved tanken Kan slet ikke have med det at gøre, så når han skriger jeg er færdig, så henter jeg far, for jeg kan ikke:0)

Knus

Christina

19+1

Anmeld

20. oktober 2009

Diana...

Uhh sådan har jeg desværre med chokolade gid det dog bare var laks. 

Edderkopper jeg går næsten i panik

Anmeld

20. oktober 2009

Tina2

Uhh, kan nogen gange få en ustyrlig lyst til en sandwich fra Spiret i Aalborg!!! Det er bare de bedste!!!!

Noget jeg simpelthen ikke kan spise er NOUGAT! Jeg gyser bare ved tanken og hader det bare SÅ meget. Får jeg et stykke chokolade i munden med nougat er jeg NØDT til at ha det ud igen... Kan ikke synke det

Spiser dog sjældent fyldt chokolade, simpelthen af frygt for der er nougat i.... I nogle æsker er der dog en seddel med en oversigt over, hvad der er i de forskellige. Men er der ikke det skal jeg ingen ha....

Min mor kan tage en bid af en REN stang med nougat i julen.... Jeg kan ikke engang se på det, jeg bli'r dårlig......!!!!

Knus Tina (som slet ikke kan tænke på noget værre spiseligt end nougat at komme i munden)

Anmeld

20. oktober 2009

Lærke90

Diana... skriver:

Uhh sådan har jeg desværre med chokolade gid det dog bare var laks. 

Edderkopper jeg går næsten i panik

Diana du skal da ikke sige desværre - Er du klar over hvor mange af os der er sygeligt afhængige af chokolade  ville gerne bytte

Anmeld

20. oktober 2009

Diana...

Lærke90 skriver:

Diana du skal da ikke sige desværre - Er du klar over hvor mange af os der er sygeligt afhængige af chokolade  ville gerne bytte

Det tror jeg sgu desværre os jeg er

Anmeld

20. oktober 2009

Lærke90

Diana... skriver:

Det tror jeg sgu desværre os jeg er

Nårr hov, det var mig som læste forkert  

Anmeld

20. oktober 2009

Guldet

Kan ikke lade være med at købe brændte mandler.. nu her hvor vi er tæt på jul, står der altid en og brænder mandler nede i gågaden.. åhh duften lokker mig lige i fælden.. og vupti så har jeg købt en pose!

åh så hader jeg mælk... ad ad.. kan ikke drikke det rent.. puhh

Anmeld

20. oktober 2009

Lærke90

jeg er meget sippet hvad angår med opbevaring af madprodukter..

Hvis det ikke har været helt lukket til eller hvis det har været åbnet i 2 dage kan jeg bare ikke spise det (afhænger lidt af hvad det er) Men min kæreste og mange i min omgangskreds synes nogle gange at det er lige sippet nok men puha kan ikke helt klare det

Anmeld

20. oktober 2009

Vidunderligeunger

hihi, sjov tråd!!

Jeg kan faktisk ikke få en bid ned af noget som helst før jeg kan høre min mave rumler helt tosset...

men når jeg ser noget i tvm en reklame for f.eks cheese dippers, så køber jeg det - men får det aldrig spist...

er lidt besat af spejlæg til aftensmad og chokopops til morgenmad.. hver dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.