Hvor gamle var i da i købte hus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2019

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg var 26 og min mand 28. 

Vi havde sparet 500.000 op og har købt for 5,5 sådan ca. (Vi har bygget nyt)

jeg er studerende og min mand har været uddannet i 7 år.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Får en krise i dag

Nu har alle  i vores omkreds købte hus, og flere af dem har haft hus længe -

vi er midt i 30 erne og vi har kun 250.000 kroner samlet sammen, og der hvor vi vild bo er det vildt dyrt, - det er min skynd vi ikke har samlet mere  tog mig lang tid at afslutte uddannelse og tjener ikke vildt meget

Hvor gamle var i da i købte hus og hvor meget havde i sparet op ?

Vi havde ikke en nævneværdig opsparing - nok fordi vi hele tiden vidste vi bare kunne sælge vores andelslejlighed som var betalt ud. Så vi vidste at vi havde knap 700.000kr vi kunne bruge til huskøb. Vi købte hus da jeg var 32 og min mand var 37 år. Vi har nu været husejer i 2år

jeg var også længe om at finde ud af hvad jeg ville være, men det skønne var at mine børn havde mange korte dage i institution, mange fridage og en laaang sommerferie. Det ville jeg ikke have været foruden 

Anmeld Citér

2. juni 2019

Mamman

Profilbillede for Mamman

Jeg var 23 da vi købte hus. Da jeg var 29 gil vi fra hinanden og jeg overtog huset selv

Anmeld Citér

3. juni 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Tjah, jeg har efterhånden rundet de 40, den bedre halvdel lidt yngre og vi har stadig ikke noget hus og kommer nok heller aldrig til det. Men det er også helt fint - vi gør nogle andre ting i stedet. 

Man bliver nødt til at lade være med at sammenligne sig med andre på den slags ting for det gør ikke noget godt for selvværdet. 

Anmeld Citér

3. juni 2019

Sprit25