Jeg forstår ikke helt det der med “hvor gamle”
Hvorfor er alderen vigtig? :-)
Personligt prioriterer jeg at bo central og med kort afstand til arbejde, børnehave og fritidsinteresser uden brug af bil. Min lejlighed er ca 4.5 millioner værd. Vi kunne nok godt købe et hus, men vi ønsker det ikke.
Jeg er midt 30’erne. Min mand lidt yngre.
Hvis det er et stort ønske at få hus (hvilket jeg godt forstår), så er det jo lige meget om det er når du er 21 eller 51. Bare det er det rigtige tidspunkt i dit liv. (Præcis derfor er det totalt irrelevant med alderen)
Det kan godt være, at vi en dag prioriterer et hus. Men jeg er glad for at bo i lejlighed med mine børn. Så måske er jeg 60, når jeg flytter? :-)
Og du er da strid ved dig selv, hvis du sammenligner dit liv med andres. Livet er et miskmask af tilfældige omstændigheder og valg på kryds og tværs krydret med personlige behov og ønsker.
Du skal leve dit liv efter, hvad der giver mening - lige præcis for dig! Hvad så hvis alle i din omgangskreds fik fede Teslabiler? Og du ikke engang havde kørekort? Ville du så skynde dig ud og købe et kørekort, du ikke havde brug for og en bil, som du ikke havde råd til? :-)
Du er sej - du har taget en uddannelse! Sådan! Det kræver forskellige ofte og udsættelse af drømme :-) Og det er forskellige mennesker, som tager forskellige uddannelser - derfor kan man ikke sammenligne sig - på nogen måde! :-)
Anmeld
Citér