Tjullehej skriver:
Som de andre skriver - hel vild overreaktion. Selvfølgelig er det for at vide om de siger noget sjovt. Man bliver jo nysgerrig når andre taler et sprog man ikke forstår.
din mand og hans bror har virkelig intet ondt eller dumt gjort.
Du er ikke blevet udnyttet - du bliver spurgt om kort at oversætte.
De ville ikke vide om de sagde noget sjovt. Fandt ud af bagefter at de gerne vil vide hvis de andre de spiller med,taler om dem. Og det følte jeg at det er en hentydning til at de bagtaler dem (og det tager jeg som ikke noget godt, og som om dem der kommer samme land som mig eller snakker samme sprog er nogle onde mennesker. Det bare det der såret mig.
Men nu skal man ikke misforstår mig. Jeg elsker min mand og synes han er den mest kærlig og den mest vidunderlig mand i hele universet. Og både hans far og mor og bror er nogle fantastiske søde mennesker. Og jeg holder vild meget af dem. Men grund til jeg tar det her på den måde er fordi at min mands familie nogle gange siger nogle ting som gør at jeg med det der skete den aften bliver mere ked af det. Og nok af det her ingenting men de andre ting de siger synes jeg er åbenlyst og føler ja de kan lige mig men de udtaler udlændinge og muslimer som om de er de værested mennesker på jorden.
Men jeg skriver jo kun om den her episode med det spil. Og jeg fik svar fra andre om deres syn på det. Og nu jeg forlængst lagt det bag mig.
Tak for svar
Anmeld
Citér