Hej alle jer på baby.dk
lidt om mig først. Jeg er oprindelig fra en af de arabiske lande. Født i mit eget land men kom til Danmark som barn. Nu har jeg været mange år i dk. For nogle år siden var jeg nød til at kote kontakten til min familie. Før jeg gjort det mødte jeg min nuværende mand (i sin tid min kæreste) vi har nu børn og hus sammen. Og jeg har utrolig tæt bånd med min svigerforældre og betragter dem som min nye famille og holder vildt meget af dem. Min mand er den mest fantastisk mand og far og elsker ham ubeskrivelig højt.
Når til sagen nu. Min mand og hans bror som er ældre end ham selv, de sad og spillede pc igår. Mens de spiller siger min mand om jeg forstår hvad de siger dem de spiller med ( det på nettet de spiller) så høre jeg hvad de siger og fortæller min mand så at ja det forstår jeg godt. (Fordi det på mit sprog de talte)Der går ikke 2 sek så siger min mand til mig hvad siger de så. Jeg spørger så hvorfor? Så siger min mand det bare interessant at vide hvad de siger når nu du forstår det. Så fortæller jeg dem i detaljer hvad de siger. (Dem de spiller med snakker bare om det spil de nu har gang i) så efter lidt tid gad jeg ikke mere. Så sagde min mand bare efter 5 min ok ja man ved aldrig om de snakker om os og begynder at grine. Det overrasket mig og bliv chorket for troede virkelig at de spurgt ind til hvad de sagde dem de spillede imod pga de synes det interesant det bliv jeg ked og såret over
når men Kort efter siger min mand til mig At hans bror tror at dem de spiller med tænker at han er en hård negl (altså til spillet) så siger jeg i sjov til min mand at han skal sige til hans bror at han har da selvtillid. Men det gad min mand ikke at sige videre. Sagde det flere gange at om han ikke vil sige det videre med et smil på læben. Men han sagde nej gider ikke, hvorfor skulle jeg? Det har ikke noget med spillet at gøre. Så så jeg sådan her bagefter
bagefter bliv jeg ked af det og følte at han bare skulle bruge mig til at spioner de andre om de snakkede om dem.
tak hvis du læst og nået hertil. Jeg har brug for et ærligt mening fra jer om den her episode og et andet syn på det. Og undskyld hvis det bliv lidt for rodet
Det der er voldsom overtænkning.
Er du klar over, at det samme gælder for alle os andre, der kan et eller andet, som vores partner/fætter/mor/ venner ikke kan? Hvis man taler japansk, vil folk også være nysgerrige på, hvad der bliver sagt eller hvad "jeg vil gerne bede om 2 øl" hedder. Det kan også være, at en ven er mekaniner-nørd, så vil han blive præsenteret for alle mulige mærkelige problemstillinger med biler - eller som læge skal man lige kigge på moster Odas mystiske udslæt til en barnedåb.....
Du kan noget, som ingen i din familie kan, vær stolt af det og lad være at føle dig som et offer.
Anmeld
Citér