Ekskærester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2019

Tommelise

fehår skriver:

Jeg tænker, der må være noget som mangler i jeres forhold for ham, for at han overhovedet kan tænke sådan her. Hvis man er godt tilfreds, så skimter man ikke evigt tilbage til fortiden og overvejer, om der måske alligevel er noget bedre dér.

Det er dybt respektløst over for dig, at han rent faktisk overvejer at mødes med sin eks i stedet for først at finde ud af, hvordan han har det i jeres forhold.

Havde det været min mand, ville jeg have sagt: du må gerne mødes med hende for min skyld, men så er vores forhold slut. Ellers kan du blive og gå i parterapi med mig, så vi kan se, om vi kan redde det her.

Som regel vil jeg også sige, at der er noget galt i forholdet, hvis der er utroskab.

Men der er nuancer.

Nogle mænd er notorisk utro og vil altid være utro, uanset hvilket forhold de er i.

De har som regel pyskopatiske træk og tror, at de er Guds gave til kvinden.

Det var lige et sidespring i forhold til TS.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2019

NBM

Seriøst. Du fortjener bedre..

Anmeld Citér

24. maj 2019

Sprit25

Tommelise skriver:

Som regel vil jeg også sige, at der er noget galt i forholdet, hvis der er utroskab.

Men der er nuancer.

Nogle mænd er notorisk utro og vil altid være utro, uanset hvilket forhold de er i.

De har som regel pyskopatiske træk og tror, at de er Guds gave til kvinden.

Det var lige et sidespring i forhold til TS.

Nogle mennesker er utro  ikke kun mænd

Anmeld Citér

24. maj 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Bare wauw....

Altså jeg har meget kontakt til både ekser og eks-bollevenner. Det er faktisk nogen af mine bedste venner. Så ja vi har kontakt sådan lidt hele tiden om løst og fast og ses ofte. MEN det er saftsuseme aldrig nogensinde med den mindste tanke om "kilder det mon i maven!" Never ever... Vi spiser noget mad, drikker en øl, taler om livet og ikke mere. 

Din kæreste siger du har fået drejer hans ord, måske i skulle sætte jer ned, tag en dyb indånding og lige få 100% på plads hvad det her handler om.. savner hun ham som menneske og ven i Sit liv, eller forholdet der var? Er han nysgerrig på følelserne for hende? Hvorfor skriver han til hende hvis hun aldrig tager initiativ til at skrive til ham? Spørg om han ikke godt kan se at det ser underligt ud fra din side af. 

Anmeld Citér

24. maj 2019

Tommelise

Sprit25 skriver:

Nogle mennesker er utro  ikke kun mænd

Det har du fuldstændig ret i. Jeg skrev "mænd", fordi denne her tråd handler om en mand, der har været utro.

Men ja - det er både mænd og kvinder.

Anmeld Citér

24. maj 2019

LSS

Jeg ville sende fjolset afsted, og i mellemtiden pakke alt hans lort! Farvel og tak. 

Anmeld Citér

25. maj 2019

God-mor

Jeg havde også sendt ham afsted og imellemtiden pakket mine ting, og var smuttet. Det er da overhovedet ikke i orden, og det skal du ikke finde dig i. Farvel og tak til ham, du skal ud og finde en som er vild med DIG. Han findes derude. 

Anmeld Citér

25. maj 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej

jeg har desværre oplevet utroskab, og med det i mente er jeg usikker på min egen dømmekraft.

Men min kæreste skriver til sin eks på MSN en gang imellem med jævne mellemrum. Nu har hun skrevet at hun gerne vil ses og at hun savner ham. De har ikke set hinanden de sidste tre til fire år.

Han gav udtryk for det var hende der skrev, men fandt så ud af det var ham og at det er noget han gør hver gang de skriver sammen. Altså ham der opsøger hende.

Han var rigtig vild med hende den gang, men føler det er lidt underligt han bliver ved med at tage kontakt.

Han siger han gerne vil mødes med hende fordi han gerne vil hører om hvordan hun har haft det og sikre sig hun har det godt. 

Jeg spurgte om han har lidt for hende endnu, for det var en fornemmelse jeg fik. Han svarede at han jo ikke vidste om det kilder i maven når han ser hende før de mødes.

Alt stritter i mig, men er det normalt og ok hvis jeg bare lod ham se hende? Føler jeg overreagere, men er virkelig såret og føler mine grænser bliver overskredet.

vi har været kærester i to år, og der er børn.

Har I fået snakket om det?

Anmeld Citér

25. maj 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har I fået snakket om det?

Hej

ja det har vi. Hun spurgte hvor han bor og han skrev at han bor her og med os. Han siger han ikke savner hende og at det er mig han vil være sammen med resten af sit liv. Han sagde også at han nu godt kan se det virkede forkert. Og han vil ikke ses med hende. Han kalder det et lukket kapitel. Jeg vælger at tro på ham for nu. Ønsker inderligt at der ikke sker noget lign igen, for det vil kun styrke alle de her tanker, og der er grænser for hvor meget man kan se igennem fingre med eller bortforklare efter min mening. Men vi elsker hinanden, og jeg vil også gerne være sammen med ham resten af mit liv.

Anmeld Citér

25. maj 2019

LSS

Anonym skriver:

Hej

ja det har vi. Hun spurgte hvor han bor og han skrev at han bor her og med os. Han siger han ikke savner hende og at det er mig han vil være sammen med resten af sit liv. Han sagde også at han nu godt kan se det virkede forkert. Og han vil ikke ses med hende. Han kalder det et lukket kapitel. Jeg vælger at tro på ham for nu. Ønsker inderligt at der ikke sker noget lign igen, for det vil kun styrke alle de her tanker, og der er grænser for hvor meget man kan se igennem fingre med eller bortforklare efter min mening. Men vi elsker hinanden, og jeg vil også gerne være sammen med ham resten af mit liv.

Du er meget rummelig. Pas nu på dig selv. Min umiddelbare tanke er at han snakker for sin syge moster for at redde sin egen røv, inden han dolker dig for grumt i ryggen. Jeg tænker ikke han er til at stole på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.