Ekskærester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2019

Babilooo

Det er på ingen måde empatisk eller ok opførsel. 

Hvis han vil afprøve om der er noget trods barn og forhold på 2 år så var jeg gået. 

Du virker som en back up hvis der ikke er sommerfugle i maven når han ser hende. Ikke om jeg ville stå model til det! Føj

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2019

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Det lyder virkelig mærkeligt. Jeg har intet imod x kærester, men ville også få en mærkelig fornemmelse...

Anmeld Citér

23. maj 2019

Tommelise

Jeg synes ikke, du overreagerer, og jeg synes også, det lyder mærkeligt.

Jeg synes ikke, der er noget galt i, at ekskærester er venner - hvis de altså rent faktisk bare er platoniske venner.

Din kæreste forsøger at bilde dig ind, at det her hende, der opsøger ham, og han har brug for at finde ud af, om  "kilder i maven".

Det er ikke ok.

Anmeld Citér

23. maj 2019

Janet1989

Ja undskyld, men det lyder ærlig talt som en meget umoden dreng du er sammen med. 

“Om det kilder i maven når de ses?” DET SKAL SLET IKKE KILDE I MAVEN PÅ HAM! Spørg om det kilder i maven på ham, når han ser dig? 

Jeg ville da slet ikke lade ham mødes med hende ... nej puh

Anmeld Citér

23. maj 2019

Anonym

Jeg ville bestemt ALDRIG sende ham af sted. Jeg ville ærligt have skabt mig helt vildt og der havde været d-r-a-m-a hvis min kommende mand havde tænkt sig at mødes med sin eks. Eller nogen som helst anden kvinde han havde skrevet med på FB.
Det rager ham en papand om hun har haft det godt. Han burde være SÅ ligeglad. Om hun har det godt kan han få svar på én gang for alle ved at stille hende et ja/nej spørgsmål, blokere hende på FB og droppe kontakten. For han er sammen med dig nu. 
Det kan godt være at vi lever i en verden hvor chatting er helt normalt, men visse personer bør man ikke have kontakt til - og slet ikke hvis man lyver om hvem der har kontakten hvem. 
(Jeg ved godt at nogle kan finde ud af at være venner med deres eks, men det virker han ikke til. "Jeg ved ikke om det kilder i maven før jeg ser hende"... TSK!)

Min kæreste og jeg er sammen hver eneste dag. Han er ikke typen der spiller PC, PS, eller skal se ALLE fodboldkampe. Vi er sammen så meget vi kan. Og vi er ærlige overfor hinanden hvis en gammel bekendt skriver. Min eks skriver indimellem til mig, men det fortæller jeg da bare min kommende mand.. Og så griner vi af det. 

Du er virkelig sej hvis du slet ikke har råbt/grædt ad ham. Jeg ville være gået i spåner. Måske jeg er svag 

Anmeld Citér

23. maj 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ville bestemt ALDRIG sende ham af sted. Jeg ville ærligt have skabt mig helt vildt og der havde været d-r-a-m-a hvis min kommende mand havde tænkt sig at mødes med sin eks. Eller nogen som helst anden kvinde han havde skrevet med på FB.
Det rager ham en papand om hun har haft det godt. Han burde være SÅ ligeglad. Om hun har det godt kan han få svar på én gang for alle ved at stille hende et ja/nej spørgsmål, blokere hende på FB og droppe kontakten. For han er sammen med dig nu. 
Det kan godt være at vi lever i en verden hvor chatting er helt normalt, men visse personer bør man ikke have kontakt til - og slet ikke hvis man lyver om hvem der har kontakten hvem. 
(Jeg ved godt at nogle kan finde ud af at være venner med deres eks, men det virker han ikke til. "Jeg ved ikke om det kilder i maven før jeg ser hende"... TSK!)

Min kæreste og jeg er sammen hver eneste dag. Han er ikke typen der spiller PC, PS, eller skal se ALLE fodboldkampe. Vi er sammen så meget vi kan. Og vi er ærlige overfor hinanden hvis en gammel bekendt skriver. Min eks skriver indimellem til mig, men det fortæller jeg da bare min kommende mand.. Og så griner vi af det. 

Du er virkelig sej hvis du slet ikke har råbt/grædt ad ham. Jeg ville være gået i spåner. Måske jeg er svag 

Okay... Jeg fik vist brugt "Kommende mand" et par gange for meget. Jeg skal giftes om et par uger og jeg er ligger søvnløs om natten af regn begejstring! Jeg beklager.. 

Anmeld Citér

23. maj 2019

migxher

Den var ikke gået her. Det er sgu da for underligt pludselig at skulle mødes med en 4 år gammel eks der savner en. Og man skal lige se om der kilder i maven?? What the fuck. Var det min kæreste havde han fået af vide at tog han afsted skulle han ikke komme her hjem igen, og så havde jeg skiftet låsen. 

Anmeld Citér

23. maj 2019

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Kære skønne dig.. 

Tag dit barn og skynd dig væk så hurtigt som muligt... Ja du bliver ked af det nu og du skal igennem en lang proces, men den mand kommer til at være dig utro lige rundt om hjørnet... pas på dig selv og dit barn...

Anmeld Citér

23. maj 2019

fehår

Jeg tænker, der må være noget som mangler i jeres forhold for ham, for at han overhovedet kan tænke sådan her. Hvis man er godt tilfreds, så skimter man ikke evigt tilbage til fortiden og overvejer, om der måske alligevel er noget bedre dér.

Det er dybt respektløst over for dig, at han rent faktisk overvejer at mødes med sin eks i stedet for først at finde ud af, hvordan han har det i jeres forhold.

Havde det været min mand, ville jeg have sagt: du må gerne mødes med hende for min skyld, men så er vores forhold slut. Ellers kan du blive og gå i parterapi med mig, så vi kan se, om vi kan redde det her.

Anmeld Citér

23. maj 2019

heaven

Den gik ikke her.....- de andre har skrevet grundene.... ville aldrig kunne stole på ham, desværre... tænker bestemt du fortjener mere og bedre end ham i det liv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.