Hej
jeg har desværre oplevet utroskab, og med det i mente er jeg usikker på min egen dømmekraft.
Men min kæreste skriver til sin eks på MSN en gang imellem med jævne mellemrum. Nu har hun skrevet at hun gerne vil ses og at hun savner ham. De har ikke set hinanden de sidste tre til fire år.
Han gav udtryk for det var hende der skrev, men fandt så ud af det var ham og at det er noget han gør hver gang de skriver sammen. Altså ham der opsøger hende.
Han var rigtig vild med hende den gang, men føler det er lidt underligt han bliver ved med at tage kontakt.
Han siger han gerne vil mødes med hende fordi han gerne vil hører om hvordan hun har haft det og sikre sig hun har det godt.
Jeg spurgte om han har lidt for hende endnu, for det var en fornemmelse jeg fik. Han svarede at han jo ikke vidste om det kilder i maven når han ser hende før de mødes.
Alt stritter i mig, men er det normalt og ok hvis jeg bare lod ham se hende? Føler jeg overreagere, men er virkelig såret og føler mine grænser bliver overskredet.
vi har været kærester i to år, og der er børn.
Anmeld
Citér