Ekskærester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: ville du sende ham afsted?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.470 visninger
32 svar
94 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. maj 2019

Anonym trådstarter

Hej

jeg har desværre oplevet utroskab, og med det i mente er jeg usikker på min egen dømmekraft.

Men min kæreste skriver til sin eks på MSN en gang imellem med jævne mellemrum. Nu har hun skrevet at hun gerne vil ses og at hun savner ham. De har ikke set hinanden de sidste tre til fire år.

Han gav udtryk for det var hende der skrev, men fandt så ud af det var ham og at det er noget han gør hver gang de skriver sammen. Altså ham der opsøger hende.

Han var rigtig vild med hende den gang, men føler det er lidt underligt han bliver ved med at tage kontakt.

Han siger han gerne vil mødes med hende fordi han gerne vil hører om hvordan hun har haft det og sikre sig hun har det godt. 

Jeg spurgte om han har lidt for hende endnu, for det var en fornemmelse jeg fik. Han svarede at han jo ikke vidste om det kilder i maven når han ser hende før de mødes.

Alt stritter i mig, men er det normalt og ok hvis jeg bare lod ham se hende? Føler jeg overreagere, men er virkelig såret og føler mine grænser bliver overskredet.

vi har været kærester i to år, og der er børn.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2019

iMama

Anonym skriver:

Hej

jeg har desværre oplevet utroskab, og med det i mente er jeg usikker på min egen dømmekraft.

Men min kæreste skriver til sin eks på MSN en gang imellem med jævne mellemrum. Nu har hun skrevet at hun gerne vil ses og at hun savner ham. De har ikke set hinanden de sidste tre til fire år.

Han gav udtryk for det var hende der skrev, men fandt så ud af det var ham og at det er noget han gør hver gang de skriver sammen. Altså ham der opsøger hende.

Han var rigtig vild med hende den gang, men føler det er lidt underligt han bliver ved med at tage kontakt.

Han siger han gerne vil mødes med hende fordi han gerne vil hører om hvordan hun har haft det og sikre sig hun har det godt. 

Jeg spurgte om han har lidt for hende endnu, for det var en fornemmelse jeg fik. Han svarede at han jo ikke vidste om det kilder i maven når han ser hende før de mødes.

Alt stritter i mig, men er det normalt og ok hvis jeg bare lod ham se hende? Føler jeg overreagere, men er virkelig såret og føler mine grænser bliver overskredet.

Du overreagerer SLET IKKE. 

"Han ved ikke om det kilder i maven når han ser hende?" Der er noget helt galt her, når han kan sige det efter to år og børn med dig 

Anmeld Citér

23. maj 2019

koeapabshicar

Det virker sært. Hvis min mand havde sagt til mig at han vidste ikke om det ville kilde i maven når han så sin eks, så skulle vi da ikke være sammen. Jeg er MEGET large og har normalt hverken problemer med han er sammen med kvinder hvad end det er veninder, fremmede eller tidligere kærester. For min mand vil have MIG! Det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om. Men hvis han sagde sådan noget der, så ville jeg da bestemt komme i tvivl om han ville mig. Og så ville jeg sende ham afsted, for man kan jo ikke tvinge folk til at lade være. Men han fik også at vide at jeg ikke var der når han kom tilbage. Min mand skulle ikke ud og teste om han nu har følelser for andre, mens han er sammen med mig. Det ville være hans valg men så tog jeg også valget om at smutte. 

Anmeld Citér

23. maj 2019

Anonym trådstarter

koeapabshicar skriver:

Det virker sært. Hvis min mand havde sagt til mig at han vidste ikke om det ville kilde i maven når han så sin eks, så skulle vi da ikke være sammen. Jeg er MEGET large og har normalt hverken problemer med han er sammen med kvinder hvad end det er veninder, fremmede eller tidligere kærester. For min mand vil have MIG! Det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om. Men hvis han sagde sådan noget der, så ville jeg da bestemt komme i tvivl om han ville mig. Og så ville jeg sende ham afsted, for man kan jo ikke tvinge folk til at lade være. Men han fik også at vide at jeg ikke var der når han kom tilbage. Min mand skulle ikke ud og teste om han nu har følelser for andre, mens han er sammen med mig. Det ville være hans valg men så tog jeg også valget om at smutte. 

Præcis det jeg har sagt til ham!

At nu er han da nød til at tage ud og møde hende, for hvis det kilder skal vi ikke være sammen. 

Men er meget sur og ked af at han sætter mig i den her situation.

Anmeld Citér

23. maj 2019

koeapabshicar

Bare det han har behovet for at finde ud af om det vil kilde i maven ville få mig til at smutte. Han skulle ikke komme retur og sige “jo det kilder eller nææ det sagde mig ingen ting”. Det havde jeg slet ikke fundet mig i.

Anmeld Citér

23. maj 2019

CarinaSB

Alt i mig ville stritte imod .. og jeg ville faktisk slet ikke være i tvivl om vi ikke skulle være sammen. 

At man har et behov for at skulle mødes med sin eks for at se om det kilder i maven ville bare være mit signal til at det var slut .. for hvis han ville mig så ville han slet ikke have et behov for at møde hende .. så jeg ville pænt sige at hvis han skulle mødes med hende så ville det betyde at vi var færdig med hinanden .. 

Anmeld Citér

23. maj 2019

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg stemt blankt, da der ingen af de ovenstående svar passer til mit svar. 

At han selv opsøger hende hver gang og ligefrem siger til dig at jeg vil møde hende for at se om det kilder i maven hvis de her ting ikke sætter alarmklokker igang så ved jeg ærlig talt ikke mere.

hvis jeg var dig så tar han bare afsted og jeg skrider. Der intet sundt forhold i det han gør og siger. 

Anmeld Citér

23. maj 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej

Det var mig der spurgte ind til om han tænkte på hende på den måde da han sagde det med kilden. Det var ikke hans grundlag for at se hende. Men igen når han tænker sådan så burde han stoppe sig selv og slet ikke opsøge hende efter min mening. Han synes vidst desværre jeg overdriver og drejer hans ord. Håber han har ret.

Anmeld Citér

23. maj 2019

MT_2011

Altså hvis de ikke har barn sammen og kontakten handlede om barnet, så ville jeg sige pænt farvel til ham.

Jeg forstår ikke man skal have kontakt til sin eks kæreste, og slet ikke skrive at man savner dem osv.

Anmeld Citér

23. maj 2019

Soonmom

Nej det ville jeg ikke synes var okay, alternativt at I kunne inviterer hende hjem på en øl/et glas vin eller andet i jeres hjem, så i begge var en del af det. Men det kommer jo meget an på dig (jeg ville fx ikke have min kærestes x herhjem)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.