Hejsa, lige en opdatering.
En uge efter mit sidste indlæg fik vi en akuttid hos ørelægen, fordi vi synes det blev værre og værre med søvnen. Dagplejemor sagde at han fik intet ud af at være hos hende nærmest, fordi han var så træt og sov både formiddag og middag. Vi havde en tvær dreng de fleste eftermiddage.
Trykket på hans ører var steget endnu mere bare den uge der var gået, så han fik straks tid til at få lagt dræn efterfølgende torsdag, som så var i går.
Det gik rigtig godt. Anestæsilægen sagde, at når nu han kom masken på så skriger børnene altid fordi det er ubehageligt, men at det er godt, for så suger de bedøvelsen helt ned i lungerne. Men da vores dreng fik masken på, lå han bare og sagde "HEJ! HEEEEJ" til alle folkene på stuen, så de var færdige af grin - det havde de alligevel aldrig prøvet før. Så har jeg også delt, at narkose kan være en helt fredelig og ligefrem morsom oplevelse 
Ørelægen sagde bagefter at trommehinden bulede helt vildt, havde vi ventet en dag mere var de formentlig sprunget på begge ører. Da han skar hul decideret eksploderede det ud med væske var det han sagde, altså med de ord. Så så dejligt det kunne ske så hurtigt!
Vi har allerede kunne mærke en kæmpe forskel i hans humør og generelle overskud. Og det er tydeligt at mærke han hører bedre, hans hørelse var nedsat med jeg tror det var ca 45% sagde ørelægen eller noget i den dur. Allerede nu snakker han også meget mere og bruger nye lyde.
Håber vi snart mærker det på søvnen også. Natten til i dag var rædderlig, men hans ører kløede vist også efter indgrebet.
Derudover har han fået sutteflaske med vand mange gange om natten når han er vågnet - ønh lægen sagde det var naturligt han havde haft det behov, pga den synken har lindret ørerne. Men nu har vi besluttet flaskerne skal ud, for vi tror også at han vågner af vane, og han er for stor til at drikke så meget nat.
Så nu har vi smidt flaskerne ud, og så samsover vi og gør det til en tryg overgang de næste nætter. Det bliver ikke sjovt
men nødvendigt - så han kan sove godt om natten. Der er selvfølgelig mulighed for han lige kan få en tår vand af kop en gang i løbet af natten fordi det nu er så varmt.
Så sådan endte den saga!