Hvordan ville du reagere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2019

JD

Mortil4piger skriver:

Sådan taler min mand og jeg ofte sammen. Men vores kommunikation har altid været præget af sådan noget. Jeg havde bare grint og svaret kækt tilbage at så skulle det være en 4 kan, med to mænd til mig 

Tænker det kommer an på hvordan man i det daglige taler sammen.

Ha ha ha 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor var det godt at I fik snakket sammen - og godt han ikke mente det alvorligt 

Det er så svært at spørge/give råd om et emne som dette, for vi er alle så forskellige. Min mand kunne sagtens have fundet på at sige det samme (og det der er "værre" for den sags skyld), men det er den humor vi har. Og hvis han så alligevel kommer til at gå over stregen, eller jeg selv går over stregen, så siger vi det til hinanden, ligesom I har gjort nu. 

Jeg kan også nå at blive rigtig ked af det og tænke om han virkelig synes det eller om han virkelig tænker sådan om mig - og han får altid SÅ dårlig samvittighed når det sker. 

Det er jo det. Jeg var meget i tvivl om jeg overreagerede. 

Vi har jo været sammen i mange år og det er første gang, jeg oplever jeg blev ked af det over det. 

Kommunikation er altid vejen frem. 

Anmeld Citér

9. maj 2019

Anonym trådstarter

JD skriver:

Det er virkelig min mands humor  jeg driller også ham. Vi har kun det skæg vi selv sidder på  Godt i har løst det. 

Lidt voldsomt at nogen foreslår at gå fra ham. 

Det synes jeg også! Kunne aldrig drømme om at gå fra ham af den grund. 

Jeg synes også det er vildt, man kan konkludere at vores forhold lyder dødt ud fra en udtalelse han er kommet med, men det er nok bare mig 

Anmeld Citér

9. maj 2019

Janet1989

Altså min kæreste har førhen kommet med en tanke om at han synes det kunne være frækt at se mig blive knaldet af en anden - men det var også sagt på en pæn måde og ikke helt i stil med det du skriver .. 

hvis han havde sagt sådan der til mig, havde jeg losset ham ud.. “det samme hul i årevis”? Sødt sagt alligevel ������������ der må jo også lægge noget bag, siden han siger det sådan. Mener han at han er træt af jeres sexliv eller ? Synes det er ret ufølsomt 

Anmeld Citér

9. maj 2019

Lunae

Anonym skriver:

I får lige noget baggrundsviden som jeg mener er nødvendig: 

min mand og jeg har været sammen i rigtigt mange år. Vi kan godt lide at prøve nye ting med legetøj mm. Og jeg er ofte åben for det meste!

men idag da vi havde sex der sagde han noget, som jeg synes gjorde ondt. Det var mest måden, han sagde det på. 

Han sagde “du kan give mig en trekant, for nu har jeg kn****** det samme hul i så mange år”

jeg er virkelig skuffet over hvordan han sagde det! Men måske han ikke mente det som han sagde det? 

Jeg har tænkt mig at snakke med ham! Men vol bare høre om jeg overreagerer? Hvordan ville I reagere?

Av! Det ville jeg blive virkelig ked af hvis min mand sagde. Og vi har været sammen i 15 år. Jeg ville være virkelig såret og krænket og tror egentlig at jeg uagtet ville komme til at tage afstand. 

Men ja, snak med ham og hør hvad han tænkte. Forhåbentlig kan han godt selv se, at det ikke er okay at sige.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.