Hvordan ville du reagere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.015 visninger
24 svar
64 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. maj 2019

Anonym trådstarter

I får lige noget baggrundsviden som jeg mener er nødvendig: 

min mand og jeg har været sammen i rigtigt mange år. Vi kan godt lide at prøve nye ting med legetøj mm. Og jeg er ofte åben for det meste!

men idag da vi havde sex der sagde han noget, som jeg synes gjorde ondt. Det var mest måden, han sagde det på. 

Han sagde “du kan give mig en trekant, for nu har jeg kn****** det samme hul i så mange år”

jeg er virkelig skuffet over hvordan han sagde det! Men måske han ikke mente det som han sagde det? 

Jeg har tænkt mig at snakke med ham! Men vol bare høre om jeg overreagerer? Hvordan ville I reagere?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2019

Astoria

Profilbillede for Astoria

Hvad.....? Ej.... Det sagde han ikke... Det er helt uacceptabelt at sige sådan. Jeg håber du vil gøre det klart for ham at det ikke er iorden. Du skylder ham intet på den front. Ad...

Anmeld Citér

8. maj 2019

FruStolpe

Jeg tror at det kommer helt an på hvordan man normalt taler sammen. Jeg ville ikke tage det ilde op, men give igen af samme skuffe  men vi er jo forskellige. 

Anmeld Citér

8. maj 2019

Anonym

Det er klart en smagssag og meget individuelt. 

Hvis det var over din grænse. Så nej så overreagerer du slet ikke og skal selvfølgelig tage en snak med ham. 

Havde det været mig havde jeg grint og spurgt om jeg så også fik en trekant for nu har jeg reddet den samme hingst i så mange år. 

Anmeld Citér

8. maj 2019

Abracadabra

Jeg var blevet så helt ustyrligt rasende. Fand’me om nogen skulle reducere mig til et ‘hul’. 

Anmeld Citér

8. maj 2019

Babilooo

Jeg var blevet så splitterragende ... 

hvor er det ufølsom, ucharmerende og utiltalende. Nogle gange priser jeg mig lykkelig over hvad andre kvinder gider leve med - for så er der bedre mænd tilbage.

føj hvor nedladende, groft og plebejerisk. Jeg var skredet, hvis der ikke er børn. Hvis I har børn ville det kræve en gedin undskyldning.. då måske var jeg blevet. Fy føj altså en nar

Anmeld Citér

8. maj 2019

fehår

Jeg ville blive rasende, absolut rasende. 

Og så ville jeg tage en seriøs snak og finde ud af, hvor meget han mente sin kommentar. 

Anmeld Citér

8. maj 2019

Anonym trådstarter

Vi har børn! 

Jeg synes det er en for lille grund til at gå fra ham  

Jeg elsker ham jo højere end noget andet. 

Det ligner ham ikke, at sige sådan nogle ting, så det kommer bag på mig. 

Jeg håber det er en sætning hvor han har talt før han har tænkt. 

Anmeld Citér

8. maj 2019

HBV

Abracadabra skriver:

Jeg var blevet så helt ustyrligt rasende. Fand’me om nogen skulle reducere mig til et ‘hul’. 

Også jeg. Kæft jeg ville blive rasende 

Anmeld Citér

8. maj 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg havde følt mig ramt, ked og ikke god nok... Ikke pga fantasien om en trekant. Det kan jeg såmænd sagtens forstå. Men kommentaren han knyttede til! Jeg ville føle at hele vores sexliv var total ligegyldigt og kedeligt for ham nu.. jeg tror virkelig det ville give mit selvværd et knæk jeg skulle arbejde på at bygge op igen. Den sætning ville sidde i mig hver eneste gang vi skulle have sex. 

Uanset om han mente det sådan eller ej, så er en dybfølt undskyldning eddermaneme på sin plads. Shit en udmelding altså. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.