Hvordan ville du reagere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2019

Rixus

Profilbillede for Rixus

Hvis han sagde det under sex så tror jeg ikke det var ment på en ond måde. Måske en mere "i vildskaben navn - jeg dominere dig" agtigt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2019

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeg havde følt mig ramt, ked og ikke god nok... Ikke pga fantasien om en trekant. Det kan jeg såmænd sagtens forstå. Men kommentaren han knyttede til! Jeg ville føle at hele vores sexliv var total ligegyldigt og kedeligt for ham nu.. jeg tror virkelig det ville give mit selvværd et knæk jeg skulle arbejde på at bygge op igen. Den sætning ville sidde i mig hver eneste gang vi skulle have sex. 

Uanset om han mente det sådan eller ej, så er en dybfølt undskyldning eddermaneme på sin plads. Shit en udmelding altså. 

Det er nemlig også sådan jeg har det! 

fantasien har jeg intet imod..

Anmeld Citér

8. maj 2019

Anonym

Jeg var blevet rigtig ked af det og havde taget vores forhold op til nøje overvejelser, for hvis det er sådan han ser mig.

Som et hul og ikke som at have sex med den person man holder allermest af, lyder det da som om forholdet er dødt 

Anmeld Citér

8. maj 2019

MT_2011

Jeg tror det kommer an på hvordan han siger det, men havde min mand sagt sådan , så havde han fået igen af samme skuffe,. 

Anmeld Citér

8. maj 2019

BabyMama2016

Abracadabra skriver:

Jeg var blevet så helt ustyrligt rasende. Fand’me om nogen skulle reducere mig til et ‘hul’. 

Preach sister 

Vilde dælme blevet sur om min mand havde sagt sådan, reduceret til et hul, kunnes ikke siges bedre!

Anmeld Citér

8. maj 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ

Det er svært, at vide hvordan det er ment, når man ikke kender jer. Jeg havde været død af grin over det, herhjemme, fordi vi har en meget bizar humor generelt. Jeg synes det er en sjov bemærkning. Ligesom jeg også synes det var sjovt, da en mand en gang sagde: ‘at knalde en kvinde der har født, er som at stikke en pølse ind i KB-hallen’ - men igen....... det er ikke alle der synes det er lige sjovt sagt. 

Jeg synes, at hvis du føler dig stødt og ramt af den bemærkning, at det er vigtigt du siger det til ham. Ellers ved han ikke hvor din grænse går - det skylder vi vidst alle hinanden i parforholdet. At snakke om tingene. Ellers udvikles vi ikke og det giver grobund for mange misforståelser og skænderier. 

Jeg håber I finder ud af det 

Anmeld Citér

9. maj 2019

Anonym trådstarter

Jeg har snakket med ham, og han blev rigtigt ked af, at jeg er blevet ked af det over det. 

Det var ment i sjov men han kunne godt se, at lige den bemærkning ikke var sjov. 

Jeg er rigtigt glad for jeres besvarelser og kan se, der er meget forskellige meninger/humor. 

Anmeld Citér

9. maj 2019

Mortil4piger

Sådan taler min mand og jeg ofte sammen. Men vores kommunikation har altid været præget af sådan noget. Jeg havde bare grint og svaret kækt tilbage at så skulle det være en 4 kan, med to mænd til mig 

Tænker det kommer an på hvordan man i det daglige taler sammen.

Anmeld Citér

9. maj 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har snakket med ham, og han blev rigtigt ked af, at jeg er blevet ked af det over det. 

Det var ment i sjov men han kunne godt se, at lige den bemærkning ikke var sjov. 

Jeg er rigtigt glad for jeres besvarelser og kan se, der er meget forskellige meninger/humor. 

Hvor var det godt at I fik snakket sammen - og godt han ikke mente det alvorligt 

Det er så svært at spørge/give råd om et emne som dette, for vi er alle så forskellige. Min mand kunne sagtens have fundet på at sige det samme (og det der er "værre" for den sags skyld), men det er den humor vi har. Og hvis han så alligevel kommer til at gå over stregen, eller jeg selv går over stregen, så siger vi det til hinanden, ligesom I har gjort nu. 

Jeg kan også nå at blive rigtig ked af det og tænke om han virkelig synes det eller om han virkelig tænker sådan om mig - og han får altid SÅ dårlig samvittighed når det sker. 

Anmeld Citér

9. maj 2019

JD

Det er virkelig min mands humor  jeg driller også ham. Vi har kun det skæg vi selv sidder på  Godt i har løst det. 

Lidt voldsomt at nogen foreslår at gå fra ham. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.