Når ens kæreste ikke tænder på dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Selvom han kigger, skal han stadig respektere jeg står ved siden af? Hvor blev der af respekten?

det fint man kigger, men han fortæller mg at han ikke tænder på mig. Det er mere den del jeg har svært ved at se hcoedan jeg skal affinde mg med det. Jeg kan ikke bare tabe mig, da jeg i forvejen har uorden i hormoner

Det er først nu, du skriver at han direkte har SAGT at han ikke tænder på DIG. Og så synes jeg sagen er anderledes. Jeg kunne ikke bo med en mand der ikke tændte på mig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2019

Anonym trådstarter

Det er først nu, du skriver at han direkte har SAGT at han ikke tænder på DIG. Og så synes jeg sagen er anderledes. Jeg kunne ikke bo med en mand der ikke tændte på mig.

Okay. Troede jeg havde skrevet det i det første indlæg. Nej præcis. Så er man måske mere som venner ? Vi er stadig sammen inimt, men jeg ved godt at det er fordi det er lige det han kan få, som forløsning

Anmeld Citér

27. april 2019

Happyme

Profilbillede for Happyme
Anonym skriver:

hej. Jeg ved at min partner ikke tænder på mig, og min kropstype. Samt min væremåde. De ting han tænder på, er noget som jeg aldrig kan efterligne. Det er heller ikke noget jeg ønsker. Jeg går faktisk lidt, og tænker på at forlade ham. Selvom jeg elsker ham, har jeg rigtig scært ved, at jeg ikke er “god nok” Jeg får det også tværet ud i ansigtet, når vi er udenfor. Da han bruger lang tid på st stirre efter andre piger.  Det er altid piger der signalerer sex og liderdlighed. Ultra tynde piger, som er meget pæne. Frække, osv.  Alt det jeg ikke er, da jeg ganske enkelt bare er mig. Det har aldrig sagt mg noget, at skulle se billig ud. Når jeg så endelig gør noget ud afmig selv - så er andre piger stadig mere spændende at kogge på.. 

Jeg har efterhånden set et mønster, i hvem han kigger på. Sagen er den, at jeg er hammer ked af det her, og ikke helt ved, om jeg kan leve med den tanke. På den ene side vil jeg ikke gå fra forholdet. MEN samtidigt gør det ondt  Han kan ikke selv se, at han faktisk overbeglor rigtig meget. 

Hvad ville I have gjort? Lige nu føler jeg ikke, at jeg kan leve med den vished, at jeg ikke er lækker og pæn nok.  Ja jeg er sårbar, men jeg har været igennem rigtig mange ting. Spise forstyrrelser og andet. 

selvom jeg ved, at man skal give skin partner frihed osv. Så er jeg bare rigtig ked af det her. Fordi jeg også fr lyst til at falde i nogle gamle og grimme vaner med min spise forstyrrelse 

Årh kæmpe krammer til dig ! 

Men ærligt - jeg ville aldrig være sammen med en der hverken tændte på mig sådan med hvordan jeg ser ud eller er på! 

Så er man bare ikke rigtig for hinanden i mine øjne  

Jeg ville hellere stoppe mens legen er god og inden du bliver mere såret og så med tiden når du er klar, så ren faktisk finde en der forguder dig får hvordan du ser ud og hvordan du er ! 

Du er ikke lykkelig , og jo det vil være skide svært at gå fra en man elsker men tænker ik det er gengældt fra hans side af /: 

håber virkelig du finder en der ser dig, ser hvor smuk og skøn du er ! En der forguder dig ! 

Har selv haft det lidt alla det du beskriver, og nu har jeg ham der ser mig mellem millioner af kvinder og alligevel siger han at jeg er verdens smukkeste kvinde og at han elsker mig hver evig eneste dag uden undtagelse ! Og det fortjener hver eneste kvinde !

Anmeld Citér

27. april 2019

Babilooo

Men det er da ikke godt bare st være med en safety person. Og det er ikke specielt sikkert faktisk heller... det nedbryder dit selvværd på sigt. 

Mht hvis der kommer er børn - er det så det mønster du gerne vil lære videre.

Jeg ville aldrig nøjes eller håbe at mine børn gør det på sigt. Det er ret slemt at ham ikke tænder på dig som person og ikke kun dit udseende.. 

Og ved du hvad - du skal da ikke finde på løsninger for at han skal tænde på dig. Han skal vise dig at han tænder på dig ellers er der da masser af andre mænd. 

Du får ikke umiddelbart et god liv med ham - det virker nedbrydende

Anmeld Citér

27. april 2019

Baby17

Jeg synes det lyder til at meget af problemet også ligger hos dig selv. Du lyder en anelse jaloux og det lyder også som om, at du trænger til at arbejde på dit selvværd og din selvtillid. 

Hvis han siger at han ikke tænder på dig hverken udsendsmæssigt eller personligt, hvad er i så sammen for? 

Siden du er på denne side, prøver eller overvejer i vel at få børn sammen? Hvis du vælger at gå fra ham, bør du arbejde med dig selv inden du finder en ny. Ellers opstår de samme problematikker sikkert bare igen 

Anmeld Citér

28. april 2019

Babilooo

Baby17 skriver:

Jeg synes det lyder til at meget af problemet også ligger hos dig selv. Du lyder en anelse jaloux og det lyder også som om, at du trænger til at arbejde på dit selvværd og din selvtillid. 

Hvis han siger at han ikke tænder på dig hverken udsendsmæssigt eller personligt, hvad er i så sammen for? 

Siden du er på denne side, prøver eller overvejer i vel at få børn sammen? Hvis du vælger at gå fra ham, bør du arbejde med dig selv inden du finder en ny. Ellers opstår de samme problematikker sikkert bare igen 

Men hvis der er tale om at han kommentere på at han ikke tænder på hende eller hendes væremåde..? Så kan der (som jeg lytter mig til) være tale om en ikke særlig hyggelig mand, der i hvert fald ikke gør noget for hendes selvværd.

umiddelbart lyder hun da ikke jaloux. Jeg ville da også blive harm hvis min mand overbegloede andre kvinder.

Men du har ret i tænker jeg at hun kan have behov for at opbygge selvværet. Men ikke om jeg ville gide sådan en mand.

Anmeld Citér

28. april 2019

lineog4

Hvis din mand direkte med ord (og ikke kun med handlinger) fortæller dig, at han hverken finder dig attraktiv fysisk eller mentalt - så er der vel ikke et forhold, for så er der heller ingen kærlighed, så er I ikke bedste venner, for en bedste ven synes din personlighed er attraktiv. Så er svaret vel lige til - bryd på og giv hinanden fri til at finde kærligheden.

Hvis det er med handlinger som du tolker på, så er historien straks en anden. For så aner du i princippet ikke om du kæreste tænder på dig (det at I er intime tyder jo på du på en eller anden måde tænder ham, og hvis I er består venner så at du har en personlighed han kan lide). Du tolker hans opførsel, og mener at vide, hvad han tænker og føler alene ud fra handlinger. Måske har du ret, og måske har du uger. Måske synes din kæreste, at du er verdens dejligste kvinde, men hans øjne fanges af store bryster og en ræv i stramme bukser. Måske tænker din kæreste, at han har fundet sit livs kærlighed, også selvom der er et par kilo ekstra på sidebenene.

Jeg har nu kendt min mand i gisp 27 år til sommer. Han var ikke min drømmefyr fysisk, men jeg tænder på ham på hele pakken. Og han er den jeg elsker til trods for ingen ville have matchet os i gift ved første blik - skulle jeg skrive ned: min drømmefyr. Så ville der være næsten ingen match mellem min mand og min beskrivelse og sjovt nok er det alligevel ham jeg elsker, ham jeg vendte tilbage til efter et par gange, hvor jeg skulle prøve drømmefyren. 

Nu 27 år efter er jeg med sikkerhed heller ikke hans berømmelige fysisk (kan være jeg bliver det igen bare i en ældre udgave). Men jeg er den han elsker. 

Både han og jeg kan kigge efter andre, vi kan tale om, at den og den var lækker og smile og vide - det er jo bare for øjnene for for sjælen er vi de rigtige for hinanden, eller rettere vi aner jo ikke hvem personen er som øjnene fanger.

Så du skal finde ud af, hvad handler det her om? Handler det reelt om, at din kæreste ikke elsker dig, for tændes han ikke af din personlighed så er der ingen kærlighed. Eller handler det om din usikkerhed og dig der tolker følelser ind i hans handlinger? Og så åben munden, tal med din kæreste om din usikkerhed ikke for st han skal stoppe, men for at du kan blive bekræftet, så du kan slippe usikkerheden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.