Da jeg fandt sammen med min eks, var jeg lettere overvægtig (vejede omkring 10 kg for meget). Jeg er af natur en "rund" dame, med brede hofter og store bryster, så jeg ville aldrig kunne blive sådan en slank sylfide. Jeg tabte mig så de 10 kilo og jeg ELSKEDE min nye krop og var super stolt af mig selv. Da jeg informerede ham om mit vægttab, var hans kommentar "Så skal du bare smide de sidste 10 kilo". Mit selvværd var helt ramlet sammen på dette tidspunkt og jeg, ved hans ord, fik bildt mig selv ind at jeg stadig var overvægtig. Så jeg fortsatte med at tabe mig.til sidst var jeg så tynd at man kunne tælle mine ribben op til brysterne (som ikke blev mindre da jeg tabte mig) bare ved at kigge på mig.
Så blev jeg gravid og de første måneder gik fint, indtil jeg begyndte at få mave. Han blev ved med at sige at ny skulle jeg jo ikke tage for meget på igen. Da jeg så fik af vide af lægen at det absolut ikke ville gøre noget at jeg tog 10 kilo på, foruden babyvægten, begyndte jeg at kunne se at den var gal.
Jeg forlod ham og gudskelov for det.
Idag er jeg småfed, har hængepatter og mit maveskind ligner et forvasket tigertæppe, men min "nye" mand (gennem 5 år) elsker mig og både fortæller og viser mig dagligt at han elsker mig og tænder på mig.
Sådan en mand fortjener du også.
Anmeld
Citér