Når ens kæreste ikke tænder på dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.587 visninger
26 svar
45 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. april 2019

Anonym trådstarter

hej. Jeg ved at min partner ikke tænder på mig, og min kropstype. Samt min væremåde. De ting han tænder på, er noget som jeg aldrig kan efterligne. Det er heller ikke noget jeg ønsker. Jeg går faktisk lidt, og tænker på at forlade ham. Selvom jeg elsker ham, har jeg rigtig scært ved, at jeg ikke er “god nok” Jeg får det også tværet ud i ansigtet, når vi er udenfor. Da han bruger lang tid på st stirre efter andre piger.  Det er altid piger der signalerer sex og liderdlighed. Ultra tynde piger, som er meget pæne. Frække, osv.  Alt det jeg ikke er, da jeg ganske enkelt bare er mig. Det har aldrig sagt mg noget, at skulle se billig ud. Når jeg så endelig gør noget ud afmig selv - så er andre piger stadig mere spændende at kogge på.. 

Jeg har efterhånden set et mønster, i hvem han kigger på. Sagen er den, at jeg er hammer ked af det her, og ikke helt ved, om jeg kan leve med den tanke. På den ene side vil jeg ikke gå fra forholdet. MEN samtidigt gør det ondt  Han kan ikke selv se, at han faktisk overbeglor rigtig meget. 

Hvad ville I have gjort? Lige nu føler jeg ikke, at jeg kan leve med den vished, at jeg ikke er lækker og pæn nok.  Ja jeg er sårbar, men jeg har været igennem rigtig mange ting. Spise forstyrrelser og andet. 

selvom jeg ved, at man skal give skin partner frihed osv. Så er jeg bare rigtig ked af det her. Fordi jeg også fr lyst til at falde i nogle gamle og grimme vaner med min spise forstyrrelse 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2019

Anonym

Anonym skriver:

hej. Jeg ved at min partner ikke tænder på mig, og min kropstype. Samt min væremåde. De ting han tænder på, er noget som jeg aldrig kan efterligne. Det er heller ikke noget jeg ønsker. Jeg går faktisk lidt, og tænker på at forlade ham. Selvom jeg elsker ham, har jeg rigtig scært ved, at jeg ikke er “god nok” Jeg får det også tværet ud i ansigtet, når vi er udenfor. Da han bruger lang tid på st stirre efter andre piger.  Det er altid piger der signalerer sex og liderdlighed. Ultra tynde piger, som er meget pæne. Frække, osv.  Alt det jeg ikke er, da jeg ganske enkelt bare er mig. Det har aldrig sagt mg noget, at skulle se billig ud. Når jeg så endelig gør noget ud afmig selv - så er andre piger stadig mere spændende at kogge på.. 

Jeg har efterhånden set et mønster, i hvem han kigger på. Sagen er den, at jeg er hammer ked af det her, og ikke helt ved, om jeg kan leve med den tanke. På den ene side vil jeg ikke gå fra forholdet. MEN samtidigt gør det ondt  Han kan ikke selv se, at han faktisk overbeglor rigtig meget. 

Hvad ville I have gjort? Lige nu føler jeg ikke, at jeg kan leve med den vished, at jeg ikke er lækker og pæn nok.  Ja jeg er sårbar, men jeg har været igennem rigtig mange ting. Spise forstyrrelser og andet. 

selvom jeg ved, at man skal give skin partner frihed osv. Så er jeg bare rigtig ked af det her. Fordi jeg også fr lyst til at falde i nogle gamle og grimme vaner med min spise forstyrrelse 

Du skal ud af der forhold. Du er ikke lykkelig og ingen personer hverken mænd eller kvinder skal leve i et forhold hvor de ikke er lykkelige 

Anmeld Citér

26. april 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du skal ud af der forhold. Du er ikke lykkelig og ingen personer hverken mænd eller kvinder skal leve i et forhold hvor de ikke er lykkelige 

Nej.. men vi har efterhånden været sammen i nogle år. Og jeg har altid blot tænkt at vores kærlighed til hinanden og venskab overvandt dwt her “problem” men jeg har nok mere bare holdt mig selv for nar fordi jeg virkelig elsker ham, men jeg er ret sikker på, at det ikke er godt nok for mig, at jeg ikke også er smuk og lækker. For jeg føler mig ulækker, pg jeg bliver ked af det, når jeg ser hvordan han kigger efter andre. 

Jeg føler mig lidt  lykkelig, men keg føler mig ikke glad hver dag.jeg tænker tit “hvorfor ligner jeg ikke hende der, så havde han været tilfreds”

Anmeld Citér

26. april 2019

Loa

Hvorfor fandt i sammen til at starte med, hvis du mener du slet ikke er hans type? Tror du ikke “bare” der er gået lidt hverdag i den? 

Siger han decideret at han ikke tænder på dit udseende og væremåde eller er det bare dig der tolker/tror det er sådan?

Anmeld Citér

26. april 2019

Anonym trådstarter

Hvorfor fandt i sammen til at starte med, hvis du mener du slet ikke er hans type? Tror du ikke “bare” der er gået lidt hverdag i den? 

Siger han decideret at han ikke tænder på dit udseende og væremåde eller er det bare dig der tolker/tror det er sådan?

Jeg ved det ikke. Men jeg har altid været fascineret af ham, og han er modsat jeg. På flere punkter. Men vi har det også sjovt sammen. Og de ting. Men jeg begynder mere og mere at fæle mig som en eller anden “safety person”

Han siger det til mig. Og fordi at jeg har scært ved at tro på, at mænd der er tilfredse, bruger så lang tid på at kogge på andre piger, pg samtidigt er så åbentlyse. Da vi var i zoologiskhave forleden dag,blev jeg rigtig ked af det, da han stilte sig helt tæt op af en anden pige, bare sådan helt tilfældigt, og de smilede begge til hinanden. Det var ikke en vi kendte. Sådanne ting synes jeg er ydmygende. Så jeg ved, at han ikke bryder sig om mit udseende. Og det er der jeg tænker, at det her forhold ikke er holdbart i længden. Fordi så er jeg måske mere som en ven

Anmeld Citér

26. april 2019

Abracadabra

Har I børn?

Anmeld Citér

26. april 2019

Anonym

Får helt ondt i hjertet af dine vegne

Min mand er super lækker og veltrænet mens jeg er fed men jeg ved at han elsker mig, for det siger og viser han næsten hver dag.

Synes du skulle gå fra ham hvis du ikke er lykkelig.

Anmeld Citér

26. april 2019

Fie85

Profilbillede for Fie85
Anonym skriver:

Jeg ved det ikke. Men jeg har altid været fascineret af ham, og han er modsat jeg. På flere punkter. Men vi har det også sjovt sammen. Og de ting. Men jeg begynder mere og mere at fæle mig som en eller anden “safety person”

Han siger det til mig. Og fordi at jeg har scært ved at tro på, at mænd der er tilfredse, bruger så lang tid på at kogge på andre piger, pg samtidigt er så åbentlyse. Da vi var i zoologiskhave forleden dag,blev jeg rigtig ked af det, da han stilte sig helt tæt op af en anden pige, bare sådan helt tilfældigt, og de smilede begge til hinanden. Det var ikke en vi kendte. Sådanne ting synes jeg er ydmygende. Så jeg ved, at han ikke bryder sig om mit udseende. Og det er der jeg tænker, at det her forhold ikke er holdbart i længden. Fordi så er jeg måske mere som en ven

Hvis han decideret siger at han ikke tænder på dig kan jeg sagtens forstå dig og ville råde dig til at skynde dig væk fra det forhold. 

Men hvis det er fordi han smiler til en anden, så vil jeg råde dig til at arbejde lidt mere med dit selvværd. Han har jo valgt dig som kæreste. Min mand føler også nogle gange at jeg flirter, når han er tilstede, hvilket jeg absolut ikke gør. Men jeg må vel have lov til at tale med andre mænd ligesom han må tale med andre damer. Vi går jo hjem sammen. 

Anmeld Citér

26. april 2019

Anonym trådstarter

Hvis han decideret siger at han ikke tænder på dig kan jeg sagtens forstå dig og ville råde dig til at skynde dig væk fra det forhold. 

Men hvis det er fordi han smiler til en anden, så vil jeg råde dig til at arbejde lidt mere med dit selvværd. Han har jo valgt dig som kæreste. Min mand føler også nogle gange at jeg flirter, når han er tilstede, hvilket jeg absolut ikke gør. Men jeg må vel have lov til at tale med andre mænd ligesom han må tale med andre damer. Vi går jo hjem sammen. 

Kan godt forstå din tankegang, men det her er altid den samme “type” og aldrig om jeg har set ham overbeglo en helt almindelig klædt pige. Så jeg føler altså at jeg ikke er god nok. I og med det kun er “den type” der duer. Og det har jeg fået mange beviser på

Anmeld Citér

27. april 2019

Lunae

Hvis din kæreste vitterligt fortæller dig at han hverken tænder på din krop eller din personlighed, så kan jeg godt forstå du føler, som du gør.

Hvis det blot er en følelse du går rundt med, så vil jeg råde dig til at kigge indad og forsøge at få opbygget noget mere selvtillid og selvværd omkring dig selv som person. Du lyder selv utilfreds med dig selv og der er altså ikke noget mere utiltrækkende end folk, som går rundt og ligner en undskyldning for sig selv. (Håber ikke at det kom for hårdt ud)

Min mand træner og går op i sin krop. Jeg derimod er blevet temmelig rund og min krop er tydeligt mærket af vores tre børn. Min mand elsker mig, roser min krop og viser tydeligt at han stadig tænder på mig, på trods af de store forandringer gennem årerne. MEN når vi snakker om pæne mænd og kvinder, så er det da ikke overvægtige kvinder med appelsinhud, strækmærker og hængepatter, som han beskriver. Han ville heller aldrig vende sig efter en kvinde, der ser ud som mig. Det har jeg fuld forståelse for og jeg ved at han elsker mig for den jeg er. Det er da heller ikke fordi at min mand er Guds gave til kvinderne - bevares, jeg synes selvfølgelig at han er attraktiv, men skulle jeg beskrive min drømmefyr, kun udfra udseende, så var det da ikke ubetinget min mand.

Jeg håber at du forstår hvor jeg vil hen - Jeg ville ikke bekymre mig om, hvilke kvinder han kiggede efter, men mere om at han skal få dig til at føle dig lækker og tiltrækkende. Men samtidig tror jeg også at der ligger et stort arbejde hos dig selv - Hvis man oser af selvværd smitter det af på ens udstråling - uanset hvordan man ser ud.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.