hej. Jeg ved at min partner ikke tænder på mig, og min kropstype. Samt min væremåde. De ting han tænder på, er noget som jeg aldrig kan efterligne. Det er heller ikke noget jeg ønsker. Jeg går faktisk lidt, og tænker på at forlade ham. Selvom jeg elsker ham, har jeg rigtig scært ved, at jeg ikke er “god nok” Jeg får det også tværet ud i ansigtet, når vi er udenfor. Da han bruger lang tid på st stirre efter andre piger. Det er altid piger der signalerer sex og liderdlighed. Ultra tynde piger, som er meget pæne. Frække, osv. Alt det jeg ikke er, da jeg ganske enkelt bare er mig. Det har aldrig sagt mg noget, at skulle se billig ud. Når jeg så endelig gør noget ud afmig selv - så er andre piger stadig mere spændende at kogge på..
Jeg har efterhånden set et mønster, i hvem han kigger på. Sagen er den, at jeg er hammer ked af det her, og ikke helt ved, om jeg kan leve med den tanke. På den ene side vil jeg ikke gå fra forholdet. MEN samtidigt gør det ondt
Han kan ikke selv se, at han faktisk overbeglor rigtig meget.
Hvad ville I have gjort? Lige nu føler jeg ikke, at jeg kan leve med den vished, at jeg ikke er lækker og pæn nok. Ja jeg er sårbar, men jeg har været igennem rigtig mange ting. Spise forstyrrelser og andet.
selvom jeg ved, at man skal give skin partner frihed osv. Så er jeg bare rigtig ked af det her. Fordi jeg også fr lyst til at falde i nogle gamle og grimme vaner med min spise forstyrrelse
Anmeld
Citér