Kun den ene inviteret til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2019

grinny

Jeg synes simpelthen det er for underligt - og tror min mand ville have det som din og ærligt tror jeg faktisk slet ikke min mand så ville deltage i andet end kirke og evt. reception.

Det er en fejring af livet som par og nu ægtefolk og så splitter man par? For underligt i min verden 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2019

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

I lige præcis den situation du beskriver, ville jeg have det helt fint med det. 

Du kender ikke hverken brud eller gom. 

Jeg ville ikke selv invitere, folk med jeg ikke kendte, og ikke havde eb relation til. 

Anmeld Citér

22. april 2019

Hck

Profilbillede for Hck

Jeg er nok lidt gammeldags på det punkt, men jeg synes faktisk at det er ret uhøfligt kun af indvitere den ene part af et etableret par.

Anmeld Citér

22. april 2019

Tommelise

Jeg synes, det er helt fint. Jeg ville ikke have problemer med at sende min kæreste afsted alene, og jeg ville heller ikke have problemer med at skulle afsted uden min kæreste.

Jeg ville selv invitere begge parter med, men jeg ved, at nogle har det svært med at have mennesker med til deres bryllup, som de ikke kender. Netop fordi deres bryllup er så vigtigt for dem, at de synes, det bliver for overfladisk, hvis de ikke kender alle. 

Sådan er vi jo så forskellige. 

Det synes jeg, man skal respektere. Ligesom det for nogle kan være et spørgsmål om økonomi og plads.

Anmeld Citér

22. april 2019

dorthemus

Loa skriver:

Jeg er så i den anden lejr, jeg synes man af ren og skær høflighed, inviterer begge parter. Medmindre der er en eller anden gyldig/ekstrem god grund til kun at inviterer den ene.

Må indrømme jeg synes det er lidt spøjst at inviterer en mand men ikke hans hustru. 

Helt enig ! 

Anmeld Citér

22. april 2019

koeapabshicar

Jeg synes ikke det er underligt. Synes tit man hører om det af mange forskellige årsager. 

Men jeg kunne aldrig gøre det. Jeg havde også to mennesker med til min bryllup jeg aldrig havde mødt før. Vi havde heller ikke mulighed for at nå at møde dem inden. Men kan simpelthen ikke få mig selv til ikke at invitere, sådan er jeg indbygget. Personligt skulle jeg også kende en del mennesker før jeg selv dukkede op uden min mand. Er lidt en trygheds person så ville slet ikke trives med mange fremmede mennesker. Der er min mand helt anderledes og ville bare tage afsted, dog er han ligesom mig og ville altid inviterer to mere end skille et par :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.