Ja, det er der vel ikke noget klart svar på, men efter at min mand og jeg, og vores 3 snart 4 børn er flyttet ind i et lydt bolig byggeri, er vi allerede blevet klaget personligt til af vores underbo 2 gange på. På daværende tidspunkt havde vi været i lejligheden i halvandet døgn..
Jeg blev lidt chokeret over at få en klage SÅ hurtigt, vi havde absolut intet i lejligheden, da vi var ved at flytte ind. Hvilket hun godt vidste. Jeg håbede at hun derfor ville have lidt forståelse her i starten. Hun fortæller at børnene som er 1 og 3 år, tramper så hårdt at hun ikke kan holde ud at være hjemme.
De tramper selvfølgelig ikke, de går rundt og nogen gange små løber de (som jeg altid stopper) og ja det ved jeg kan lyde voldsomt, da jeg selv var underbo en gang. Derfor planlægger vi selvfølgelig at ligge et par tæpper i stuen og rundt omkring. Derudover har de altid futter på, og når de kommer til at løbe, stopper jeg dem så snart jeg hører det.
Hvad gør i andre som bor på øvre etager med små børn, for at dæmpe jeres støj niveau?
Synes i det er ok at jeres børn leger vildt (nogen gange), feks fange leg i 5 minutter eller brydning osv i den dur, hvor der selvfølgelig vil være larm?
Har i oplevet at folk har klaget over jeres børn? Det er ret nyt for mig det her, da vi før altid har boet i stuen.
Anmeld
Citér