Anonym skriver:
Jeg håber inderligt at han har sendt den videre til ledelsen. For jeg har fortrudt at jeg ikke har gjort det og afventer egentlig bare hans svar...
Det skal du ikke fortryde, for det er den bedste måde at starte med den involverede person først og så forvente professionalisme. Med så "stor en sag ville jeg personligt aldrig tøve og selv gå til min leder, så lederen indkaldte til mødet og var den der styrede mødet.
Jeg ville selvsagt også præsentere min side af historien, som jo kan være anderledes. Men også anerkende, at det er mig, der er den professionelle, og dermed også den der skal ændre noget i relationen. Men som sagt jeg ville have min leder ind over for at mediere og som en sikkerhed for, at han vidste jeg gik til mødet professionelt.
Og vil sige med sådan en sag, hvis du først har sendt mailen fredag eftermiddag- kunne der også sagtens gå til i dag mpske endda i morgen før du fik svar. For jeg ville 1. Læse den grundigt og tænke over min rolle. 2. Tage den med mit team. 3. Skulle præsentere den for lederen og aftale den videre proces. Og i de sidste to punkter er der noget koordination og noget logistik, der skal op i en højere enhed.
Anmeld
Citér