Fie85 skriver:
Jeg er egentlig lidt nysgerrig. Hvad er der blevet serveret til de børnefødselsdage du har været til, siden du tit har sultet. Der er vel altid andet end kun svinekød. Altså fx. pølser og brød, så må man jo bare nøjes med at spise brød. (Eller slik fx)
For den sags skyld, så synes jeg at det er fedt at lave andet mad end kun svinekød, da der er mange der ikke kan lide det. Men jeg må ærlig indrømme at jeg squ nok ikke selv havde tænkt på det. Desværre. Men det vil jeg helt klart gøre for fremtiden. Nu er mine børn så små, så vi ikke er nået dertil endnu.
Jeg har ofte været uheldig som lille og været til fødselsdage, hvor menuen bestod af: pølsehorn (med svinekødspølser), pizzasnegle med skinke eller pizza med pepperoni. Slik er lækkert - bare ikke mættende. Og teknisk set indeholder langt størstedelen gelatine fra svin, og så er man lige vidt, hvis man vil undgå det af religiøse årsager.
Jeg var et kræsent barn, og derfor var der ting, jeg ikke spiste. Hvis folk tog hensyn, så var det så skønt, men jeg forventede det aldrig.
Anmeld
Citér