Antal kilometer om året

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.531 visninger
24 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. marts 2019

Anonym trådstarter

Hvad er det normalt af køre om året ?

Spøgmålet lyder måske mærke og jeg forstår jer godt hvis i tænker det.  

Sagen er at jeg har en bekendt som jeg er ved at få nok af jeg køre ca 16000 om året hverken jeg mener passer til mit behov jeg må dog ofte ligge ører til af den bekendt af jeg køre for lidt selv mener jeg jo at det er mange svært af sætte tal på hvornår man køre mange og hvornår man køre lidt da der jo er stor forskel på hvad folk kørselbehov er  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2019

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Sagen er at jeg har en bekendt som jeg er ved at få nok af jeg køre ca 16000 om året hverken jeg mener passer til mit behov jeg må dog ofte ligge ører til af den bekendt af jeg køre for lidt selv mener jeg jo at det er mange svært af sætte tal på hvornår man køre mange og hvornår man køre lidt da der jo er stor forskel på hvad folk kørselbehov er  

Uden at jeg helt forstår spørgsmålet. Så tænker jeg at det ikke kan gøres op i km om man køre meget eller lidt, hvis det er fordi man taler om rutine? Der er forskel på at køre lange ture 5 gange om året, og så køre bil hverdag. 

Var det sådan spørgsmålet skulle forstås?

Anmeld Citér

17. marts 2019

Anonym

Anonym skriver:

Min kæreste kører 25.000 km om året i privat bilen og 60.000 i firmabil. 

Jeg selv kører omkring 35.000 i firmabil om året. 

Så ja 16.000 lyder af lidt. Men det er da fuldstændig lige gyldigt. Hvis dit behov for at køre mere ikke er større så skal din bekendte da bare blande sig langt udenom. 

Anmeld Citér

17. marts 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg forstår ikke hvorfor din bekendte gør opmærksom på dine km årligt? Du kører vel når du har behov... og det løber så op i 16.000. hvad er problemet? 

Jeg vil tro gennemsnittet hedder 20 000 i året. Vi kører ca 35.000, men vi kører også ofte på tværs af landet for at besøge familie  

Anmeld Citér

17. marts 2019

Anonym

Hvis det er en diesel bil så er det problematisk jo. Men det skyldes at bilen soder til hvis den ikke kører omkring 25.000 om året og det kan blive en dyr affære. 

Anmeld Citér

17. marts 2019

FruStolpe

Altså vi har 2 biler der hver i sær kører omkring 20.000km om året. 

Anmeld Citér

17. marts 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis det er en diesel bil så er det problematisk jo. Men det skyldes at bilen soder til hvis den ikke kører omkring 25.000 om året og det kan blive en dyr affære. 

Det er ikke en diesel man en benzin :-)

Anmeld Citér

17. marts 2019

Anonym

Anonym skriver:

Så skal den bekendte bare blande sig langt udenom. Du kører det antal der passer dig 

Anmeld Citér

17. marts 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Men hvorfor kommenterer personen på det? Hvad vil han/hun sige med det? At det er dårligt for din bil, eller for lidt til at det kan svare sig at have en bil, eller hvad er det??

Anmeld Citér

17. marts 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Hvordan kan man køre for lidt? Er det pga bilen eller pga chaufførens manglende rutine? Det lyder virkelig underligt.

Hos os kører vi ca. 10000 km om året.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.