Ghita Nørby’s katastrofe interview - syg eller ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2019

Venica

Måske er essensen i det Ghita siger rigtigt nok. Hun vil kunne mærke personen hun sidder overfor, og i den sammenhæng er Iben og Ghita et dårligt match. Men derfor skal man stadig opfører sig ordentligt hvad end man hedder Ghita Nørby eller Bitten fra Brønshøj. Jeg krummer tæer over at hun bliver SÅ personlig, modbydelig og hånende i hendes kritik af Iben. Hun efteraber endda hendes udtalelser på den mest nedværdigende måde, som et andet skolebarn. Diva eller ej, så skal man behandle sine medmennesker med respekt, og hvis Iben var SÅ forfærdelig at blive interviewet af, så kunne hun have sagt nej tak på en pæn og høflig måde. 

Fremover vil det klinge hult når den ældre generation skyder efter ungdommen med henblik på manglende respekt og almen høflighed. Det fik Ghita lige bevist, åbenbart kun skal gælde den ene vej. En ting er at være “umiddelbar” som hun så fint kalder det selv, en anden ting er st være en arrogant, selvhøjtidelig primadonna.. DÉT har aldrig klædt nogen. 

Det eneste der skal roses i den podcast er Ibens professionalisme ved bare at tage imod og tage imod. Jeg tror (og håber) at mange andre havde bedt hende tage sin “umiddelbarhed” og stikke den så langt op i r**** at hun kunne smage den til aftensmad.  Fy for søren Ingeborg.. Fy. For. Søren... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2019

Sprit25

Ih guder hun er strid

Anmeld Citér

16. marts 2019

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg synes hendes opførsel var helt hen i vejret. Hverken hendes modne alder, "excentricitet" eller status inden for filmverdenen retfærdiggør den opførsel. Hun har ret til at afslutte interviewet, men det kunne hun have gjort på en pæn måde. 

Anmeld Citér

17. marts 2019

321

Anonym skriver:

nogen der har hørt interviewet med Ghita Nørby som florerer på alle medier pt? 

Jeg sad selv og hørte podcasten på 1 time igår. Og jeg må indrømme. Jeg tabte ALT for en ellers (for mig) elsket skuespillerinde. Jeg krummede tæer på den måde hun svinede journalisten på. 

Mange taler om at Ghita Nørby er ved at få noget demens. 

Hvad tænker i? Jeg er nysgerrig 

Man skal huske på at hun var der i to timer. Men podcasten varer kun en time. Så der er jo blevet klippet voldsomt i det . Så det er vel kun det dårlige som giver omtale som er kommet med

Anmeld Citér

17. marts 2019

Anonym trådstarter

321 skriver:

Man skal huske på at hun var der i to timer. Men podcasten varer kun en time. Så der er jo blevet klippet voldsomt i det . Så det er vel kun det dårlige som giver omtale som er kommet med

Hun er der i 2 timer da. Men båndet slukkes også nogen gange hvor det er slukket i noget tid. Deraf kommer den sidste time i spil. 

Anmeld Citér

17. marts 2019

Tystys14

Kan Simpelthen ikke finde et sted hvor jeg kan høre det? Kan nogen sætte et link til interviewet? 

Anmeld Citér

17. marts 2019

Anonym trådstarter

Tystys14 skriver:

Kan Simpelthen ikke finde et sted hvor jeg kan høre det? Kan nogen sætte et link til interviewet? 

https://www.bt.dk/kendte/ghita-noerby-raser-mod-journalist-jeg-synes-du-er-dybt-aandssvag

helt nede i bunden er der link videre til interviewet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.