Ghita Nørby’s katastrofe interview - syg eller ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.962 visninger
27 svar
19 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. marts 2019

Anonym trådstarter

nogen der har hørt interviewet med Ghita Nørby som florerer på alle medier pt? 

Jeg sad selv og hørte podcasten på 1 time igår. Og jeg må indrømme. Jeg tabte ALT for en ellers (for mig) elsket skuespillerinde. Jeg krummede tæer på den måde hun svinede journalisten på. 

Mange taler om at Ghita Nørby er ved at få noget demens. 

Hvad tænker i? Jeg er nysgerrig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2019

Lefrica

Profilbillede for Lefrica
Anonym skriver:

Jeg sad selv og hørte podcasten på 1 time igår. Og jeg må indrømme. Jeg tabte ALT for en ellers (for mig) elsket skuespillerinde. Jeg krummede tæer på den måde hun svinede journalisten på. 

Begyndende demens var også min første tanke. Det er tåkrummende - jeg hørte kun de første 10-15 minutter, jeg synes simpelthen det var forfærdeligt. 

Men så er der jo også snak om at hun godt kan være sådan liiiidt diva agtig - men jeg synes det var så ekstremt og umotiveret at min holdning hælder mod demens i et tidligt stadie. 

Anmeld Citér

14. marts 2019

Miti's mama

Jeg ser hende fra tid til anden hvor jeg bor. Hun virker meget paranoid, så er da en mulighed

Anmeld Citér

14. marts 2019

Anonym

Jeg hørte kun et mikro klip. 

Det vist noget med at den type interview er ret lang strækker sig over mange timer. 

Mennesker har flere sider. 

I min optik kom en af hendes ukendte sider frem.Ikke optimalt ikke at kunne holde sig i skinnet når man ved at alt bliver optaget. hvis det er korrekt at det ikke er planlagt m.m så tænker jeg nu ikke det er hendes første opførsel af den slags.  

Anmeld Citér

14. marts 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg hørte kun et mikro klip. 

Det vist noget med at den type interview er ret lang strækker sig over mange timer. 

Mennesker har flere sider. 

I min optik kom en af hendes ukendte sider frem.Ikke optimalt ikke at kunne holde sig i skinnet når man ved at alt bliver optaget. hvis det er korrekt at det ikke er planlagt m.m så tænker jeg nu ikke det er hendes første opførsel af den slags.  

Det er rigtigt. Interviewet skulle varer i 7 timer. Hvilket journalisten havde oplyst om da hun blev spurgt om hun ville deltage. Så hun vidste det jo allerede på forhånd. 

Kan ikke se hvorfor det skulle være planlagt at udstille sig selv som en usympatisk person.

men ingen ved det selvfølgelig 

Anmeld Citér

14. marts 2019

Mortilah

Jeg hørte det også. Journalisten får virkelig ikke en chance. Jeg sad og tænkte “ej nu må du sige fra på en pæn måde”, “nu må du altså stoppe”.. Det var helt over grænsen. Ghita må være syg på en eller anden måde. Man burde nok ikke have bragt det. 

Anmeld Citér

14. marts 2019

Anonym trådstarter

Mortilah skriver:

Jeg hørte det også. Journalisten får virkelig ikke en chance. Jeg sad og tænkte “ej nu må du sige fra på en pæn måde”, “nu må du altså stoppe”.. Det var helt over grænsen. Ghita må være syg på en eller anden måde. Man burde nok ikke have bragt det. 

Det tænkte jeg også. Forstår simpelthen ikke at journalisten ikke siger fra. Men hun siger selvfølgelig også selv at hun er bange for hende. 

Ghita har selv godkendt at den blev sendt. 

Kan ikk finde ud af om man skal tro på at hun er syg bare fordi man ser en grim side af hende. 

Anmeld Citér

14. marts 2019

HBV

Jeg har kun hørt det første kvarter. Ghita opfører sig slet ikke ordentligt men på den anden side, så synes jeg faktisk at journalisten lyder lidt irriterende  men det er ikke ensbetydende med, at Ghita skal opføre sig sådan. 

Anmeld Citér

14. marts 2019

Anonym trådstarter

HBV skriver:

Jeg har kun hørt det første kvarter. Ghita opfører sig slet ikke ordentligt men på den anden side, så synes jeg faktisk at journalisten lyder lidt irriterende  men det er ikke ensbetydende med, at Ghita skal opføre sig sådan. 

Enig journalisten virker lidt irriterende. Men som du siger. Det giver hende ikke ret til at svine hende til på den måde. 

Jeg hørte så den hele og efter 20-30 min kommer der faktisk et godt interview hvor Ghita er den folkekære person man “kender” men så får journalisten Stillet et spørgsmål om det at være folkekær så hun sviner hende til igen. 

Anmeld Citér

14. marts 2019

God-mor

Anonym skriver:

Jeg har også hørt det. Det kommer slet ikke bag på mig at Ghita snakker sådan. Hun har alle dage været en diva, og har sin egen måde at sige tingene på. Jeg har aldrig haft meget fidus til hende, men hun havde en pointe. Men hun burde ikke have fået sin pointe ud på sådan en voldsom måde. Jeg syntes hun var for grov, og jeg kan ikke forstå at Iben holdte ud så længe som hun gjorde. Jeg tror ikke hun er dement. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.