Jeg synes det er vigtigt at tage af sig selv. Hvis du ikke længere er glad, så skal der ske noget. Jeg må dog også indrømme at det er svært at tage drastiske midler i brug når man har tre små børn.
Kan i finde en måde at gøre hverdagen og jeres forhold mere spændende? Det kan være i har brug for mere tid alene eller prioriterer dates med hinanden. Det kan også være i kan finde på noget nyt at gøre sammen, tage en lektion i dans eller måske par massage. Aftal at tage pænt tøj på for hinanden, giv tid til kys, sex og romantik.
I forhold til at finde sig selv, er du der hvor du gerne ville være uddannelses- og jobmæssigt? Har du brug for at prøve noget nyt?
Hvis du virkelig ikke kan slippe tanken om at bo alene i en periode, så synes jeg i skal blive enige om at børnene bliver boende og i så på skift (eller kun den ene) tager væk fra hjemmet. Derved kan i lettere "annullere" eksperimentet efter en rum tid uden at det børnene igen skal flyttes.
Jeg havde overset at i læser sammen hjemmefra. Vel, det gør absolut ikke noget godt for parforholdet. Jeg ville starte med at læse et par timer ud hjemmet, såsom biblioteket, universitet eller hvor der nu er mulighed for det i nærheden.
Anmeld
Citér