Anonym skriver:
Min mand og jeg har været sammen i 9 år nu, og boet sammen i 8.
Jeg har et lille ønske om at prøve at leve for mig selv. Selv sagt stadig imens vi er mand og kone.
Nogle som har erfaringer med det?
Jeg føler bare... at alt er blevet så hverdags agtigt. Vi studere hjemme fra sammen og er sammen 24/7.
Derudover får jeg ikke længere kriller i maven. Jeg ser ham primært som verdens mest fantastiske b ven. Har slet ikke noget problem med at være intim med ham.
Håber lidt at jeg vil få de helt varme følelser tilbage. Elsker ham jo selvfølgelig over alt på jorden.
Min mand mener ikke at det er en god idé, men hvis det er det jeg vil må jeg gøre det...
Vi har 3 børn sammen..
Jeg har aldrig prøvet at bo selv, og synes egentlig også bare at det virker som et spændende eksperiment.
Er jeg skør ? 
Ja jeg synes du er skør og jeg synes at det at flytte fra hinanden er alder alder sidste forsøg på at redde et forhold der er på vej i afgrunden.
Hvad er det du søger/savner?
Kriller i maven? - så skab det! Få ungerne passet en weekend, tag pænt tøj på og lej et hotelværelse og genfind romantikken og gnisten. Er sexlivet for kedeligt? Køb noget nyt sexlegetøj, tag til sexolog, etc.
Er jeres hverdag for kedelig fordi I aldrig får savnet hinanden ? Så lav nogle ændringer, tag væk hjemmefra og læs - send manden på weekend med gutterne/tag selv på tøseweend så I kan glæde jer til at se hinanden.
Find ud af hvad du søger og mangler i jeres parforhold og find løsninger på det, I har 3 børn sammen - man flytter ikke bare væk for hyggens skyld, som sagt er det i mit hoved fordi man alligevel er på vej mod skilsmisse og at fraflytningen så måske er et sidste forsøg på redning.
Alle parforhold har op og nedture - og især hvis man har mindre børn. Men så må man ændre nogle ting og genfinde gnisten hvis man ønsker at det skal os to for evigt
At du aldrig har nået at bo alene er da øv, men er en konsekvens af nogle valg du har taget tidligere.