Bange for at melde mig syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2019

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Går du syg på arbejde?

Har først fået feber osv inden jeg fik fri idag, eller har det bare været hoste og lidt utilpas så ja fordi jeg ikke tør at melde mig syg

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2019

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Har først fået feber osv inden jeg fik fri idag, eller har det bare været hoste og lidt utilpas så ja fordi jeg ikke tør at melde mig syg

Det var ikke dig jeg citerede

Jeg mener ikke at man skal gå syg på arbejde, da man altid er risiko for at smitte, og det syntes jeg dybest set ikke at man kan være bekendt. Sidder man på kontor har man mulighed for at isolere sig lidt, men det kan man næppe hvis man arbejder med mennesker.

Anmeld Citér

21. februar 2019

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Det var ikke dig jeg citerede

Jeg mener ikke at man skal gå syg på arbejde, da man altid er risiko for at smitte, og det syntes jeg dybest set ikke at man kan være bekendt. Sidder man på kontor har man mulighed for at isolere sig lidt, men det kan man næppe hvis man arbejder med mennesker.

Helt enig 

især ældre borgere som er udsat i forvejen 

Anmeld Citér

21. februar 2019

Soonmom

Mom skriver:

Går du syg på arbejde?

Halv sløj kan jeg da godt gøre. 

Forkølelse er ikke en sygdom, så kunne man jo melde sig syg hele vinteren 

Anmeld Citér

21. februar 2019

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Halv sløj har jeg været i et par dage det har udviklet sig til værre idag så 

Anmeld Citér

21. februar 2019

Mom

Profilbillede for Mom
Soonmom skriver:

Men feber er

Anmeld Citér

21. februar 2019

altogintet

Soonmom skriver:

Forkølelse ER en sygdom - som oven i købet smitter andre let. Derudover er der også flere forskellige “grader” af forkølelse. 

Hvis du er forkølet hele vinteren, bør du opsøge læge, det må da bestemt ikke være rart. 

Anmeld Citér

21. februar 2019

Soonmom

Mom skriver:

Men feber er

Jeg er ikke sikker på at jeg ville opdage hvis jeg havde feber, tager aldrig min temperatur går ud fra min almene tilstand

Anmeld Citér

21. februar 2019

Mom

Profilbillede for Mom
Soonmom skriver:

Jeg er ikke sikker på at jeg ville opdage hvis jeg havde feber, tager aldrig min temperatur går ud fra min almene tilstand

Din almen tilstand bliver vel påvirket når du har feber? Det gør den da i alt fald hos mig og de jeg kender.

Hvad når du er ramt af influenza og i den dur?

Anmeld Citér

21. februar 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart
altogintet skriver:

Forkølelse ER en sygdom - som oven i købet smitter andre let. Derudover er der også flere forskellige “grader” af forkølelse. 

Hvis du er forkølet hele vinteren, bør du opsøge læge, det må da bestemt ikke være rart. 

Fuldstændig enig. Sidst jeg var forkølet havde jeg et par dage hvor jeg ønskede at jeg kunne have fået lagt dræn i næsen, nyste og gjorde ved. Det kunne jeg da ikke være bekendt at udsætte mine kolleger for og da slet hvis jeg havde et arbejde med kontakt til kunder, patienter og borgere.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.