Aftensmad....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.835 visninger
25 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

Mira0911

Kunne i finde på at sende jeres børn i seng uden aftensmad?

Jeg kunne aldrig drømme om at gøre det...

Hvordan ville i tackle det, når jeres barn bliver passet ude og kommer i seng uden aftensmad?

Jeg tror jeg ville blive rigtig gal, og vil slet ikke sende barnet derhen og blive passet igen...

Nu tænker jeg, hvis de gør noget der bare ikke skulle ske...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

malou

Nej det ville ALDRIG ske her... men hvorfor tror du det ville ske hvis barnet bliver passet ude?? Mine forældre ville heller aldrig lade det ske

knus malou

Anmeld

19. oktober 2009

Mira0911

malou skriver:

Nej det ville ALDRIG ske her... men hvorfor tror du det ville ske hvis barnet bliver passet ude?? Mine forældre ville heller aldrig lade det ske

knus malou

Har et familie medlem der sagde det direkte til mig... Så det er så enkelt, hun kommer aldrig der hen og bliver passet, for det skal hun ikke udsættes for...

Anmeld

19. oktober 2009

Diana...

malou skriver:

knus malou

Ja det tænker jeg os der vel ikke nogen der gør det det da normalt for alle mennesker at få aftensmad så det har og ville aldrig strejfe mine tanker

Men Nej Lucas kommer ALDRIG i seng uden mad hverken hos os eller nogen andre.

Anmeld

19. oktober 2009

malou

Dutte84 skriver:

Har et familie medlem der sagde det direkte til mig... Så det er så enkelt, hun kommer aldrig der hen og bliver passet, for det skal hun ikke udsættes for...

så er hun jo ikke rask.... ja undskyld

Anmeld

19. oktober 2009

Mira0911

malou skriver:

så er hun jo ikke rask.... ja undskyld

Det er hun sq heller ikke.. Hun sender hendes børn i seng uden aftensmad, når de har lavet noget lort...

Anmeld

19. oktober 2009

malou

Dutte84 skriver:

Det er hun sq heller ikke.. Hun sender hendes børn i seng uden aftensmad, når de har lavet noget lort...

Hun gør jo selv noget forkert... hvem skal så "straffe" hende?? latterlig indstilling at ha...

knus malou

Anmeld

19. oktober 2009

Mira0911

malou skriver:

Hun gør jo selv noget forkert... hvem skal så "straffe" hende?? latterlig indstilling at ha...

knus malou

Lige præcis - Der er ikke nogen til at straffe hende... Har sagt til hende tit, at jeg kunne aldrig drømme om at gøre sådan ved mit barn...

Hvor hun siger, det gør hun ved sine... Sagde  det er altså en forkert straf og give.. Så er en timeout bedre.. Synes jeg..

Anmeld

19. oktober 2009

Valle81

Kunne i finde på at sende jeres børn i seng uden aftensmad?

Jeg kunne aldrig drømme om at gøre det...

Hvordan ville i tackle det, når jeres barn bliver passet ude og kommer i seng uden aftensmad?

Jeg tror jeg ville blive rigtig gal, og vil slet ikke sende barnet derhen og blive passet igen...

Nu tænker jeg, hvis de gør noget der bare ikke skulle ske...

Nej det kunne jeg ikke:0)

Eller dvs, der er mad på bordet, når vi spiser aftensmad, og vil man ikke spise der, så kommer der ikke mere:0) Og det skal siges, at jeg serverer ikke noget hun ikke kan lide, kunne aldrig drømme om at servere noget jeg vidste hun ikke kunne lide, og så sige, ja hvis du ikke spiser, så kan du komme sulten i seng:0) Hvis vi passer andres børn, sørger jeg altid for at spørge hvad han/hun bedst kan lide, så de får det de kan lide til aftensmad:0)

Men det kommer jo også an på barnets alder. Min pige er snart 6, så hun ved at det er sådan det er, men er de 2 eller 3 så forstår de det jo ikke:0)

Christina

Anmeld

19. oktober 2009

Mira0911

Valle81 skriver:

Nej det kunne jeg ikke:0)

Eller dvs, der er mad på bordet, når vi spiser aftensmad, og vil man ikke spise der, så kommer der ikke mere:0) Og det skal siges, at jeg serverer ikke noget hun ikke kan lide, kunne aldrig drømme om at servere noget jeg vidste hun ikke kunne lide, og så sige, ja hvis du ikke spiser, så kan du komme sulten i seng:0) Hvis vi passer andres børn, sørger jeg altid for at spørge hvad han/hun bedst kan lide, så de får det de kan lide til aftensmad:0)

Men det kommer jo også an på barnets alder. Min pige er snart 6, så hun ved at det er sådan det er, men er de 2 eller 3 så forstår de det jo ikke:0)

Christina

Hehe, hvis vi havde debatgruppen Børnerelateret, havde jeg smidt tråden der, har oprettet en tråd om det, til Henrik..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.