Hej piger..
Ja, jeg ved egentlig ikke om jeg bare har brug for luft.. Men jeg ved snart ikke hvad jeg skal stille op. Jeg er gravid i uge 26, og jeg har nok de sidste 20 uger mistet alt der omhandler romanstiske følelser for min kæreste - og faren til mit barn.
Jeg orker ham ikke. Jeg bliver helt varm af irritation når han bare siger “hej”.. Jeg føler jeg ikke kan få luft. Jeg har nok mest lyst til bare at gå.. Men af både økonomiske årsager og fordi at han jo er far til baby, så synes jeg ikke at det er fair. Jeg prøver at holde ud, og sige til mig selv, at ændre det sig ikke når baby kommer, så slutter jeg det. Jeg føler mig ikke glad.. Kan ikke huske hvornår jeg sidst var rigtig glad, jeg er bare frustreret og irriteret. Men gud hvor synes jeg bare at 14 uger mere i de her følelser er længe..
Jeg prøver virkelig. Jeg har lavet kæreste aftner, gode middage, prøvet at være intim.. Men intet har virket, tværtimod. Jeg har ikke lyst til at han skal røre ved mig, jeg kan mærke at hårene rejser sig i nakken ved tanken. Efter en hel kæreste nusse aften, så føler jeg mig kvalt. Det skal siges at vi har været sammen i 3 år.
Tak fordi du læste med, selvom jeg ikke aner hvad jeg vil med opslaget.
Anmeld
Citér