Jeg har ingen følelser for min kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.859 visninger
24 svar
44 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. januar 2019

Anonym trådstarter

Hej piger.. 

Ja, jeg ved egentlig ikke om jeg bare har brug for luft.. Men jeg ved snart ikke hvad jeg skal stille op. Jeg er gravid i uge 26, og jeg har nok de sidste 20 uger mistet alt der omhandler romanstiske følelser for min kæreste - og faren til mit barn.

Jeg orker ham ikke. Jeg bliver helt varm af irritation når han bare siger “hej”.. Jeg føler jeg ikke kan få luft. Jeg har nok mest lyst til bare at gå.. Men af både økonomiske årsager og fordi at han jo er far til baby, så synes jeg ikke at det er fair. Jeg prøver at holde ud, og sige til mig selv, at ændre det sig ikke når baby kommer, så slutter jeg det. Jeg føler mig ikke glad.. Kan ikke huske hvornår jeg sidst var rigtig glad, jeg er bare frustreret og irriteret. Men gud hvor synes jeg bare at 14 uger mere i de her følelser er længe.. 

Jeg prøver virkelig. Jeg har lavet kæreste aftner, gode middage, prøvet at være intim.. Men intet har virket, tværtimod. Jeg har ikke lyst til at han skal røre ved mig, jeg kan mærke at hårene rejser sig i nakken ved tanken. Efter en hel kæreste nusse aften, så føler jeg mig kvalt. Det skal siges at vi har været sammen i 3 år. 

Tak fordi du læste med, selvom jeg ikke aner hvad jeg vil med opslaget.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger.. 

Ja, jeg ved egentlig ikke om jeg bare har brug for luft.. Men jeg ved snart ikke hvad jeg skal stille op. Jeg er gravid i uge 26, og jeg har nok de sidste 20 uger mistet alt der omhandler romanstiske følelser for min kæreste - og faren til mit barn.

Jeg orker ham ikke. Jeg bliver helt varm af irritation når han bare siger “hej”.. Jeg føler jeg ikke kan få luft. Jeg har nok mest lyst til bare at gå.. Men af både økonomiske årsager og fordi at han jo er far til baby, så synes jeg ikke at det er fair. Jeg prøver at holde ud, og sige til mig selv, at ændre det sig ikke når baby kommer, så slutter jeg det. Jeg føler mig ikke glad.. Kan ikke huske hvornår jeg sidst var rigtig glad, jeg er bare frustreret og irriteret. Men gud hvor synes jeg bare at 14 uger mere i de her følelser er længe.. 

Jeg prøver virkelig. Jeg har lavet kæreste aftner, gode middage, prøvet at være intim.. Men intet har virket, tværtimod. Jeg har ikke lyst til at han skal røre ved mig, jeg kan mærke at hårene rejser sig i nakken ved tanken. Efter en hel kæreste nusse aften, så føler jeg mig kvalt. Det skal siges at vi har været sammen i 3 år. 

Har egentlig ikke noget råd, vejledning eller gode ideer. Men ville ikke gå uden at give en krammer. Du lyder som en der kunne bruge det. 

Anmeld Citér

22. januar 2019

Anonym

Det KAN faktisk godt være hormonelt og noget med feromoner. så ville holde ud og satse på det ændrer sig

Anmeld Citér

22. januar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det KAN faktisk godt være hormonelt og noget med feromoner. så ville holde ud og satse på det ændrer sig

Jeg håber også det ændre sig.. Derfor min “grænse” er når baby er født. I håb om at der sker et mirakel. Men øv det er surt nu.. 

Anmeld Citér

22. januar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har egentlig ikke noget råd, vejledning eller gode ideer. Men ville ikke gå uden at give en krammer. Du lyder som en der kunne bruge det. 

TAK

Anmeld Citér

22. januar 2019

Anonym

Har det på præcis samme måde med min kæreste, og kommende far. Er 24+1. Det er Mega frustrerende. Sammentidigt håber jeg også bare på det ændre sig, synes bare han bliver mere og mere irriterende ..

Anmeld Citér

22. januar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har det på præcis samme måde med min kæreste, og kommende far. Er 24+1. Det er Mega frustrerende. Sammentidigt håber jeg også bare på det ændre sig, synes bare han bliver mere og mere irriterende ..

Thank god, at jeg ikke er alene - sorry  men ja.. Jeg synes også det er blevet værre og værre. Han er blevet en hel byrde. Alt er væk! Aldrig har jeg været mere frustreret. 

Anmeld Citér

22. januar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger.. 

1. Sådan havde jeg det også. Var ikke så god til nærvær og berøringer. Men det gik over efter fødslen. Forsøg at lave noget for dig selv med nogen veninder eller alene. Og få er pusterum. 

Anmeld Citér

22. januar 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Og bare for at få lidt perspektiv på - overvej om det er en dans på roser at leve sammen med dig her i graviditeten

Anmeld Citér

22. januar 2019

Anonym

Jeg kan godt genkende nogle dine følelserne, da jeg også har været træt af min kæreste under sidste og denne graviditet. Jeg synes det kom lidt i perioder og jeg har været bevidst omkring at det var hormonelt. Jeg har været åben omkring det overfor min kæreste. Altså at jeg var påvirket af hormoner og at han skulle bærer over med mig. Det gjorde/gør at vi begge kan lidt grine af det når det er slemt. 

Jeg ville heller ikke handle på det før efter fødslen. Hvis alt var godt da du blev gravid og intet har ændret sig, så tror jeg det skyldes graviditeten og så er altid vendt lige så snart I har jeres guldklump i armene  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.