Jeg kan huske de weekender jeg skulle hjem til min far. Han boede såmænd bare en smule uden for byen, men det st jeg hveranden weekend ikke var disponibel for vennerne var en pine.
Din dreng er ved at komme i den alder, hvor venner er vigtigere end mor og far - altså mor og far er stadig de vigtigste som den trygge base, men derudover var vennerne de jeg ønskede at tilbringe min fritid med så meget som overhovedet muligt. Jeg accepterede skal-tingene, men var irriteret når der var for mange. Jeg var ikke afskåret for håndboldkamp, teaterforestillingerne, men der var klart en forventning om jeg fravalgte vennerne og det var en pine. Jeg var kun 13 tror jeg, da det blev aftalen, at jeg ikke kom fast hver weekend for det var for svært for begge parter. Jeg var heldig de boede så tæt så jeg kunne mødes i byen, tage en hverdags aften her og der.
Din dreng skal sige hej til vennerne og deres aftaler for weekenden og jeg kan egentlig godt forstå det tager tid, få lavet aftalerne om at mødes på Skype eller via fortnite eller hvad det kan være. Ærgerlig, der så kun er de to muligheder for en mellemtid ville da være at foretrække.
Anmeld
Citér