Åh nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2019

Anonym trådstarter

LSS skriver:

Jeg synes det er synd at sende hende afsted når hun tydeligt ikke er helt frisk i form af at hun ikke spiser heeelt normalt endnu. 

Hun spiser stadig ikke særlig meget trods det tirsdag aften er en uge siden hun startede. Skal jeg så også holde hende hjemme i morgen? Som en anden skriver om hendes datter, så er det det samme med min. Der kan gå lang tid før hun spiser normalt igen. Jeg spiser heller ikke normalt endnu men jeg taget da afsted i morgen og havde også kunnet gøre det i dag. Hvis alle skulle holde deres børn hjemme fordi de ikke spiste helt normalt efter endt sygedom, så tror jeg der ville være mange utilfredse arbejdsgivere

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2019

LSS

Anonym skriver:

Hun spiser stadig ikke særlig meget trods det tirsdag aften er en uge siden hun startede. Skal jeg så også holde hende hjemme i morgen? Som en anden skriver om hendes datter, så er det det samme med min. Der kan gå lang tid før hun spiser normalt igen. Jeg spiser heller ikke normalt endnu men jeg taget da afsted i morgen og havde også kunnet gøre det i dag. Hvis alle skulle holde deres børn hjemme fordi de ikke spiste helt normalt efter endt sygedom, så tror jeg der ville være mange utilfredse arbejdsgivere

JEG havde holdt min hjemme. Alle ved da hvor træls ens mave kan være efter sådan en omgang �� at i gør tingene på en anden måde og måske tager lidt lettere på det er jo heldigvis ikke mit problem ����

Anmeld Citér

14. januar 2019

Mom

Profilbillede for Mom
LSS skriver:

JEG havde holdt min hjemme. Alle ved da hvor træls ens mave kan være efter sådan en omgang �� at i gør tingene på en anden måde og måske tager lidt lettere på det er jo heldigvis ikke mit problem ����

Men forventer du at forældre bliver hjemme i uge(r), indtil deres barn spiser helt normalt igen efter sygdomsforløb? 

Jeg tænker at det for det første er unødvendigt og for det andet stort set ikke kan lade sig gøre, for mange arbejdende forældre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.