Jeg giver lige et lidt overordnet svar.
Først og fremmest, så lever jeg sundt (udover min nyligt genoptagede dårlige vane). Jeg spiser godt, tager mine vitaminer og motionerer 2 gange om ugen, samt har et fysisk krævende job.
Dernæst så har jeg ikke haft det non-stop på denne måde de sidste 2 år. Det kommer og går. Nogle dage er bedre end andre, men de dårlige dage bliver flere og flere.
Jeg forsømmer ikke mine pligter fuldstændig, men kan sagtens komme til at lade opvasken stå i et par dage og så lige give en skalle med at få det væk igen, hvorefter jeg er fuldkommen drænet. Det samme med vasketøj. Og jeg laver mad samt står op med og afleverer+henter børnene i institution hver dag.
Min mand har længe sagt at han er bekymret for mig, men han har bare en mærkelig måde at vise det på. Han bliver sur når jeg beder ham om at tage sig af børnene, fordi de hænger på mig og jeg bare gerne vil have noget fred. Han er træt når han kommer hjem, hvilket også er forståeligt, for han tager af sted inden vi står op og kommer hjem en halv times tid efter vi gør.
Jeg har været ved lægen og hun har haft taget 100 blodprøver på mig, haft mig inde at få tjekket min mave med kikkert (ikke rart!) og har givet mig B12 på recept, men det har ikke hjulpet, synes jeg.
Herhjemme står jeg for opvask og vasketøj samt set meste med børnene, mens manden står for den generelle rengøring af huset (støvsugning, gulvvask, oprydning).
Anmeld
Citér