Anbefal en forsvarsadvokat til færdselssag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.747 visninger
21 svar
25 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. december 2018

Anonym trådstarter

Hej. 

Jeg står i en situation hvor jeg står til en betinget frakendelse. Men vil gerne have en vurdering inden jeg tager en beslutning om hvorvidt jeg skal gå i retten. 

Så kan i anbefale en advokat der er dygtig til færdsel. Gerne på Midtsjælland, nordvest Sjælland. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej. 

Jeg står i en situation hvor jeg står til en betinget frakendelse. Men vil gerne have en vurdering inden jeg tager en beslutning om hvorvidt jeg skal gå i retten. 

Så kan i anbefale en advokat der er dygtig til færdsel. Gerne på Midtsjælland, nordvest Sjælland. 

Kontakt en kørelærer, han vil ikke være i tvivl.

Anmeld Citér

23. december 2018

Anonym

Du får frakendt kørekortet betinget, hvis du fx:

• Får 3 klip i kørekortet inden for 3 år
  • Kører mere end 60 % for stærkt
  • Kører mere end 40 % for stærkt ved et vejarbejde
  • Kører spirituskørsel med 0,5 til 1,2 promille

Hvis du har drukket har de taget en blodprøve. Og hvis du har kørt for hurtigt har de vel også beviser. Tror det er svært at få lavet beslutningen om. 

Kør mere forsigtigt så andre kan færdes sikkert. 

Anmeld Citér

23. december 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hej. 

Jeg kender ingen advokater, men du kan søge på nettet indenfor dit geografiske område, og derefter søge på selve advokaten, så kan du måske se andres anbefalinger.

Hvis det er noget du godt selv, kan se ligger lige til højrebenet, så syntes jeg ikke du skal tage sagen i retten - jeg mener der er noget med at hvis du tager, så skal du betale sagens omkostninger? Men måske jeg tager fejl.

En betinget frakendelse, betyder jo ikke at du mister kørekortet.

Anmeld Citér

23. december 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du får frakendt kørekortet betinget, hvis du fx:

• Får 3 klip i kørekortet inden for 3 år
  • Kører mere end 60 % for stærkt
  • Kører mere end 40 % for stærkt ved et vejarbejde
  • Kører spirituskørsel med 0,5 til 1,2 promille

Hvis du har drukket har de taget en blodprøve. Og hvis du har kørt for hurtigt har de vel også beviser. Tror det er svært at få lavet beslutningen om. 

Kør mere forsigtigt så andre kan færdes sikkert. 

Tak for ligegyldig info  

God jul. 

Anmeld Citér

23. december 2018

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Jeg kender ingen advokater, men du kan søge på nettet indenfor dit geografiske område, og derefter søge på selve advokaten, så kan du måske se andres anbefalinger.

Hvis det er noget du godt selv, kan se ligger lige til højrebenet, så syntes jeg ikke du skal tage sagen i retten - jeg mener der er noget med at hvis du tager, så skal du betale sagens omkostninger? Men måske jeg tager fejl.

En betinget frakendelse, betyder jo ikke at du mister kørekortet.

Jeg er helt på det rene med hvad det indebærer 

Vi har ingen i mit område. 

Jeg har googlet og googlet, at spørge her var en slags sidste mulighed. 

Anmeld Citér

23. december 2018

koeapabshicar

Ring til en advokat eller to i dit område og spørg om de kender til en. De plejer at være gode til at henvise :-)

Anmeld Citér

23. december 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg er helt på det rene med hvad det indebærer 

Vi har ingen i mit område. 

Jeg har googlet og googlet, at spørge her var en slags sidste mulighed. 

Så må du ringe rundt, når Google ikke er din ven

Anmeld Citér

23. december 2018

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Så må du ringe rundt, når Google ikke er din ven

Jeg har fundet og skrevet til en uden for mit område. Men det bør heller ikke have den store betydning når det er en vurdering jeg skal bruge. 

Anmeld Citér

23. december 2018

Anonym

Anonym skriver:

Tak for ligegyldig info  

God jul. 

Hvorledes er det ligegyldigt..? 

I de fleste tilfælde er der beviser som er svære at modbevise - således er det sjældent en god ide at gå i retten. Hvor du selv betaler omkostninger.

og jeg synes det er rigt at komme med et snappy svar når du har sat dig i en situation selv ved at køre ulovligt på en (må de være) grov måde. 

God jul og generhvervelse

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.