Afslag på julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tusind tak jeg er sikker pp vi nok skal få nogle gode dage trods alt jeg har ivertfald ikke tænke mig at ødelægge julestemningen for mine børns skyld heldigvis som du selv kommer ind på skal der ikke så meget til for at de hygger  den lille elsker risengrød og den stores ønske er at lave noget konfekt så det er det jeg stræber efter nu 

Og så håber jeg at jeg kan få vendt den med juletræet er fordi vi ikke skal holde juleaften hjemme i år 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2018

Mullex

Hej TS

kan du ikke sende mig en privarbesked?

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym trådstarter

Mullex skriver:

Hej TS

kan du ikke sende mig en privarbesked?

Er gjort 

Anmeld Citér

18. december 2018

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg kunne måske hjælpe med juletræ, men da de står ude i skoven, kan det måske ikke lade sig gøre at få fat i for dig. Det kræver selvfølgelig også at du bor i nærheden af den skov, de står i.

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym trådstarter

Janey skriver:

Jeg kunne måske hjælpe med juletræ, men da de står ude i skoven, kan det måske ikke lade sig gøre at få fat i for dig. Det kræver selvfølgelig også at du bor i nærheden af den skov, de står i.

Tusind tak det er meget barmhjertig af dig.  Bor på Lolland/Falster.

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym trådstarter

Janey skriver:

Hvilken skov er det i 

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym

Du må altså ikke bare gå ud og fælde et træ i skoven. Det er ulovligt. 

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym trådstarter

Du må altså ikke bare gå ud og fælde et træ i skoven. Det er ulovligt. 

Tror du måske ikke hun mener hun kender ham/hende der ejer skoven  for selvfølgelig vil jeg ikke gå ud og fælde  et træ på ulovligvis 

Anmeld Citér

18. december 2018

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

Tror du måske ikke hun mener hun kender ham/hende der ejer skoven  for selvfølgelig vil jeg ikke gå ud og fælde  et træ på ulovligvis 

Hvor i landet bor du?

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym

Øv hvor er det trist for dig. 

Jeg fik godkendt min. Men nåede at få job så har takket nej i stedet. Lige nu ville jeg da ønske jg ikke havde sagt nej tak så kunne jeg have sendt det til sig.  

I kan evt lave noget trylle dejs hygge. Det er billigt at lave. Mel, vand og fint salt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.