Afslag på julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.614 visninger
39 svar
17 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. december 2018

Anonym trådstarter

Er der andre herinde der os har fået uventet afslag på julehjælp?

Jeg fik sidste år så var så sikker på at jeg nok skulle få det i år og nu har jeg lovet min sønner juletræ og jule hygge pp fredag hvor de begge skulle blive hjemme fra daginstitutionerne 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2018

esioul

Anonym skriver:

Jeg fik sidste år så var så sikker på at jeg nok skulle få det i år og nu har jeg lovet min sønner juletræ og jule hygge pp fredag hvor de begge skulle blive hjemme fra daginstitutionerne 

Øv jeg kan godt forstå det ikke er sjovt.

Har din indtægt ændret sig eller kan der have været flere ansøgere i , år, så dem der ikke fik sidste år får i år? 

Anmeld Citér

18. december 2018

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Åh ha 

ville ønske jeg kunne hjælpe dig, men har desværre intet selv.

håber nogle er barmhjertige og hjælper dig på den ene eller anden måde 

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Har din indtægt ændret sig eller kan der have været flere ansøgere i , år, så dem der ikke fik sidste år får i år? 

Nej tværtimod har den ændret sig da jeg er blevet alene mor og lige pt på kontanthjælp til april måned.. Men de har fået rigtig mange ansøgere desværre er der ikke nok til alle 

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Åh ha 

ville ønske jeg kunne hjælpe dig, men har desværre intet selv.

håber nogle er barmhjertige og hjælper dig på den ene eller anden måde 

Tak nej det er slette ikke sjovt regnede sådan virkelig med at få det så der er bare noget rigtig møg. 

Men jeg ved jeg ikke er den eneste med afslag og desværre skal de bare vælge nogle fra..

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg ved ikke hvordan de udvælger hvem der skal have og hvem som ikke skal 

Anmeld Citér

18. december 2018

esioul

Anonym skriver:

Nej tværtimod har den ændret sig da jeg er blevet alene mor og lige pt på kontanthjælp til april måned.. Men de har fået rigtig mange ansøgere desværre er der ikke nok til alle 

Jeg vil gerne overføre 100kr til juleslik til dig og dine børn  

Bare send mig en privat besked med dit nummer. 

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg vil gerne overføre 100kr til juleslik til dig og dine børn  

Bare send mig en privat besked med dit nummer. 

Tusind tak 

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym

Hvor er det synd for dig, du virker oprigtigt ked af det. 

Har du ikke en stueplante eller noget andet i kan pynte med julepynt? Man kan også lave en lang guirlande af reklamer og tape den op på væggen, formet som et juletræ. Så kan i lave en stjerne og pakkerne kan i stadig have under "træet". I kan ikke danse rundt omkring, men man kan danse rundt om en stol eller en skammel - det er jeg sikker på børnene også vil finde hyggeligt.

Du kan sagtens julehygge med dine skønne børn på fredag alligevel. I skal bare julehygge på en anden måde. Jeg ved godt det ikke er det samme, og jeg ved godt at julehjælps-pakken er guld værd for Jer. 

Jeg ønsker Jer en glædelig jul 

Anmeld Citér

18. december 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor er det synd for dig, du virker oprigtigt ked af det. 

Har du ikke en stueplante eller noget andet i kan pynte med julepynt? Man kan også lave en lang guirlande af reklamer og tape den op på væggen, formet som et juletræ. Så kan i lave en stjerne og pakkerne kan i stadig have under "træet". I kan ikke danse rundt omkring, men man kan danse rundt om en stol eller en skammel - det er jeg sikker på børnene også vil finde hyggeligt.

Du kan sagtens julehygge med dine skønne børn på fredag alligevel. I skal bare julehygge på en anden måde. Jeg ved godt det ikke er det samme, og jeg ved godt at julehjælps-pakken er guld værd for Jer. 

Jeg ønsker Jer en glædelig jul 

Tusind tak jeg er sikker pp vi nok skal få nogle gode dage trods alt jeg har ivertfald ikke tænke mig at ødelægge julestemningen for mine børns skyld heldigvis som du selv kommer ind på skal der ikke så meget til for at de hygger  den lille elsker risengrød og den stores ønske er at lave noget konfekt så det er det jeg stræber efter nu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.