hvad kan vi dog give ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.495 visninger
25 svar
55 synes godt om
10. december 2018

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg er virkelig på bar bund med julegaver...

Vi bad min søn om en ønskeseddel, men han kunne ikke rigtig komme på noget. Efter en tur i indkøbscenteret har vi fået 7 ønsker ud af ham. Jeg prøvede at spørge hans far, men han havde kun fået to andre ønsker ud af ham.

Hvad kan man dog finde på til sådan en dreng? Han bliver 11 i januar.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Ms.Momo skriver:

Jeg er virkelig på bar bund med julegaver...

Vi bad min søn om en ønskeseddel, men han kunne ikke rigtig komme på noget. Efter en tur i indkøbscenteret har vi fået 7 ønsker ud af ham. Jeg prøvede at spørge hans far, men han havde kun fået to andre ønsker ud af ham.

Hvad kan man dog finde på til sådan en dreng? Han bliver 11 i januar.

Hvad med en af de ting han ønsker sig til jul? (hvordan kan man være på bar bund, hvis man har fået 7 ønsker?

Og så oplevelser eller penge til hans fødselsdag? Til opsparing til noget. 

Anmeld Citér

10. december 2018

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
BAE skriver:

Hvad med en af de ting han ønsker sig til jul? (hvordan kan man være på bar bund, hvis man har fået 7 ønsker?

Og så oplevelser eller penge til hans fødselsdag? Til opsparing til noget. 

det er selvfølgelig rigtigt.

Jeg tænkte bare at når nu både min og min svigerfamilie har fået ønskerne, så er der færre ønsker end gavegivere og ville gerne finde på noget særligt til ham også når han har fødselsdag til januar.

Anmeld Citér

10. december 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Samme problem her. Bare med en 7 årig. For fanden det er svært. Jeg har dog fundet noget udfra hans interesser som jeg håber falder i god jord.

Hvad plejer han at synes er sjovt/fedt? Hvad laver han til hverdag når i er hjemme, har han en hobby? 

Anmeld Citér

10. december 2018

serinasmor

hvad går han op i?

Anmeld Citér

10. december 2018

nille

Profilbillede for nille

Min søn bliver 12 til januar og har kunne præstere at komme med to ønsker, hvor han får det ene i fødselsdagsgave. Han siger han intet ønsker sig og at gaver ikke er det vigtigste ved julen (jeg elsker selv gaver, så det er ikke fra mig). Jeg har sagt at har han ingen ønsker, giver vi ham kun velgørenhedsgaver, hvilket han synes er en super ide. 

Så det er vores løsning.

Anmeld Citér

10. december 2018

HBV

nille skriver:

Min søn bliver 12 til januar og har kunne præstere at komme med to ønsker, hvor han får det ene i fødselsdagsgave. Han siger han intet ønsker sig og at gaver ikke er det vigtigste ved julen (jeg elsker selv gaver, så det er ikke fra mig). Jeg har sagt at har han ingen ønsker, giver vi ham kun velgørenhedsgaver, hvilket han synes er en super ide. 

Så det er vores løsning.

Wauw jeg tror, jeg elsker din søn 

Anmeld Citér

10. december 2018

nille

Profilbillede for nille
HBV skriver:

Wauw jeg tror, jeg elsker din søn 

Han er også bare helt fantastisk:-) da han var 6 år inviterede han en hjemløs med til juleaften for han skulle da ikke sidde alene. Den hjemløse fik vores adresse, men kom desværre ikke.

Anmeld Citér

10. december 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Ms.Momo skriver:

det er selvfølgelig rigtigt.

Jeg tænkte bare at når nu både min og min svigerfamilie har fået ønskerne, så er der færre ønsker end gavegivere og ville gerne finde på noget særligt til ham også når han har fødselsdag til januar.

Find noget andet indenfor det han har ønsket sig. Eller giv ham noget du ved han mangler. 
Tøj, overtøj, skoleting, sport... Hvad han nu laver i fritiden. Julegaver behøver ikke være legetøj eller noget der står på en liste 
Man må gerne som forældre se, er der noget de mangler, 

Anmeld Citér

10. december 2018

Babilooo

Hvad med årskort til eksperimentarium, eller andet han synes er fedt.

cykel...

gavekort til trampolinland

spil til PlayStation 

bøger...

lego technic

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.