Kan han det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2018

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Ja men han forlangte det. 
og gav hende halvdelen af sin præmie

Hvilket der ovraskede mig en del

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2018

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Nej det bliver hun nok ikke, men hun har mistet 20.000 for han forlangte, han gav hende pengene selv, så lige her, skal hun lære at sige fra, og der kan det være en god måde på, så han ikke prøver måske om 2 år og siger; Du skylder mig 10.000(eller noget andet), ikke at sige at han gør det, men han kunne måske. Men han lyder heller ikke som en der vil betale hende tilbage. (Han har sikkert pengeproblemer) 

Hader penge problemer

Det er han sikkert nok, men jeg ved ikke om det er derfor han vil have dem igen. Men hvem har bare lige 10.000 her og nu, ja jeg har ikke 

Anmeld Citér

21. november 2018

Janet1989

Hvis han skal have de 10.000 tilbage, så skal du også forlange at få de 20.000 tilbage ... 

kæft hvor er det dumt .. man kan ikke forlange gaver tilbage .. du er faktisk den eneste der har tabt på det der .. 

Anmeld Citér

21. november 2018

Anonym trådstarter

Janet1989 skriver:

Hvis han skal have de 10.000 tilbage, så skal du også forlange at få de 20.000 tilbage ... 

kæft hvor er det dumt .. man kan ikke forlange gaver tilbage .. du er faktisk den eneste der har tabt på det der .. 

Helt enig, jeg havde nu heller ikke forudset at han ville forlange dem tilbage nu. Har ikke haft kontakt med ham i ca 6 måneder 

Anmeld Citér

21. november 2018

Janet1989

Anonym skriver:

Helt enig, jeg havde nu heller ikke forudset at han ville forlange dem tilbage nu. Har ikke haft kontakt med ham i ca 6 måneder 

Han lyder som - undskyld mig - en taber ... min xkæreste var ligesådan :s jeg betalte hans udgifter i 4 måneder, hvor han så betalte min gæld på 8000 - det gav cirka det samme i sidste ende. 

Den dag i dag mener han at jeg skylder ham 8000 �� men vi havde en aftale om jeg betalte hans udgifter, og han betale den gæld, fordi det gik cirka lige op .. 

utroligt at nogle skal vende den om ... ��

Anmeld Citér

21. november 2018

Rosa-Sophia

Han bliver simpelthen misundelig over, at du har været ude for en ulykke og kræver at få del i din erstatning? Senere vinder han penge og giver dig blot halvdelen af, hvad du i sin tid gav ham? Og nu har han så den frækhed lang tid efter og komme og kræve en gave (for det er det jo) tilbage. Shit han lyder super egoistisk, tillykke med  at du er af med ham. Håber inderligt  at du ikke giver ham så meget som en rød reje. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.