Kan han det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2018

Anonym

BAE skriver:

Hun presser ham.  

Så er hun jo ikke et hak bedre end ex’en hvis Jin gør det 

hun skal da bare sige at hsn skylder hende 10.000 hvis der virkelig skal tælles sammen på den måde og hvis han ikke vil udbetale dem. Så må han helt undvære eller hive hende i retten. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Så er hun jo ikke et hak bedre end ex’en hvis Jin gør det 

hun skal da bare sige at hsn skylder hende 10.000 hvis der virkelig skal tælles sammen på den måde og hvis han ikke vil udbetale dem. Så må han helt undvære eller hive hende i retten. 

Hun kan jo bare sige; Ja, du må gerne låne de 10.000 men så skylder du mig 30.000.. eller 20.000 igen.. ikke gå op i tal bagateller 

Det var en ide, for at få ham til at indse at han ikke bare kan forlange pengene tilbage. 

Anmeld Citér

21. november 2018

Anonym

BAE skriver:

Hun kan jo bare sige; Ja, du må gerne låne de 10.000 men så skylder du mig 30.000.. eller 20.000 igen.. ikke gå op i tal bagateller 

Det var en ide, for at få ham til at indse at han ikke bare kan forlange pengene tilbage. 

Kan godt følge hvad du mener. Men igen. Så er hun ikke et hak bedre end ex’en vil jeg mene 

Anmeld Citér

21. november 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Kan godt følge hvad du mener. Men igen. Så er hun ikke et hak bedre end ex’en vil jeg mene 

Nej det bliver hun nok ikke, men hun har mistet 20.000 for han forlangte, han gav hende pengene selv, så lige her, skal hun lære at sige fra, og der kan det være en god måde på, så han ikke prøver måske om 2 år og siger; Du skylder mig 10.000(eller noget andet), ikke at sige at han gør det, men han kunne måske. Men han lyder heller ikke som en der vil betale hende tilbage. (Han har sikkert pengeproblemer) 

Hader penge problemer

Anmeld Citér

21. november 2018

Anonym

BAE skriver:

Nej det bliver hun nok ikke, men hun har mistet 20.000 for han forlangte, han gav hende pengene selv, så lige her, skal hun lære at sige fra, og der kan det være en god måde på, så han ikke prøver måske om 2 år og siger; Du skylder mig 10.000(eller noget andet), ikke at sige at han gør det, men han kunne måske. Men han lyder heller ikke som en der vil betale hende tilbage. (Han har sikkert pengeproblemer) 

Hader penge problemer

Men man skal stadig huske han ligeledes gav hende 10.000 kr 

jeg retfærdiggøre ikke at han kommer og forlanger det nu. Langt fra. Men synes det er en helt forkert tilgang at være grådig og forlange mere end det skyldige beløb som er 10.000 kr. 

Anmeld Citér

21. november 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Men man skal stadig huske han ligeledes gav hende 10.000 kr 

jeg retfærdiggøre ikke at han kommer og forlanger det nu. Langt fra. Men synes det er en helt forkert tilgang at være grådig og forlange mere end det skyldige beløb som er 10.000 kr. 

Ja men han forlangte det. 
og gav hende halvdelen af sin præmie

Anmeld Citér

21. november 2018

Anonym

BAE skriver:

Ja men han forlangte det. 
og gav hende halvdelen af sin præmie

Ja. Og? Det giver hende ikke ret til at presse ham til det tredobbelte bare fordi han er en klaphat. 

Anmeld Citér

21. november 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvorfor biiip har du givet ham penge? Har du svært ved at sige nej? Hvis folk forlanger penge af dig, så kan det ikke være af kærlighed.

Han kan intet gøre ved det, bare ærgerligt for jer begge.

Ja nogle gange gør man jo dumme tig, og det var en af dem

Anmeld Citér

21. november 2018

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Han forlangte 20.000 kroner og så gav du ham dem bare? Hvis man er sådan en paphat at man forlanger ting skal man da ikke have en skid.....

Og selvfølgelig skal han da ikke have 10.000 kroner nu. I er ikke en gang sammen længere - så sig dog nej!

Han får svare nej næste gang han spørger 

Anmeld Citér

21. november 2018

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Det var jo en måde at sige det på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.