Brug for hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2018

Babilooo

Hvad med at få en fagperson til at vurdere om ridsen kan komme fra en skraber. Det ville jeg kræve. Hvis det er en dyb ridse lyder det usandsynligt. Tag hen til dem og se ridsen an..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2018

Tante15

Jeg synes, at det lyder mystisk, og hvorfor blev det ikke opdaget med samme, hvis ridsen var i synsfeltet.

Jeg har stemt nej, for jeg synes faktisk ikke, at det er åbenbart, at ridsen stammer fra jeres sneskraber.

Ruder kan godt være pebret, afhængig af modellen,  og vi har af den grund en udvidet glasforsikring i bil, da ny forrude koster omkring 6-7000 kr. Har de ikke en forsikring?

Fremadrettet ville jeg som i aldrig nogensinde skrabe andres biler fri for sne, og lån af min sneskraber var på egen risiko, og kan godt forstå, at I er blevet overrasket, når I hverken har opdaget det eller har oplevet det ved brug af sneskraber i det daglige. 

Men øv for en træls situation.

Anmeld Citér

6. november 2018

Mamman

Profilbillede for Mamman
MorTil3+ skriver:

Det lyder som en hel vanvittig pris, min svoger har lige fået skiftet hans og han gav 1500 og der var ingen forsikring der gik ind og dækkede noget. Jeg havde ikke betalt. 

Det kan det godt koste. Jeg skal have skiftet min rude og har fået et tilbud på 6500 hos en autoriseret forhandler

Anmeld Citér

6. november 2018

klmf

Selvfølgelig skal I ikke erstatte den. At de overhovedet kan komme i tanke om at foreslå det er faktisk helt vildt. 

Anmeld Citér

6. november 2018

migxher

Jeg synes det lyder meget usandsynligt når der intet problem har været med skraberen og jeres egen bil. Hvis skraberen er indtakt skal din mand da have været ualmindelig hårdhændet for at lave en dyb rids. Og så skulle de da have sagt noget med det samme. Nu er det jo ord mod ord. 

Fordi det er familie så ville jeg nok tilbyde at splejse om selvrisikoen mod at de tager den over forsikringen. Men også kun fordi det er familie, og jeg hader familie strider. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.